Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä läheisyys tuntuu?

Vierailija
25.02.2025 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä on kahdenlaista, on intiimi läheisyys jonka merkityksen/sisällön jokainen tietää, ja siiten on kaakatuskäsite läheisyys, joka tarkoittaa että suhteessa on riittävästi läheisyyttä kun mies maksaa avokätisesti kaiken, saamatta edes intiimiläheisyyttä puhumattakaan seksistä.

Vierailija
2/20 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan samassa osoitteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalun liikkeenä suoistelevassa peräsuolessani.

T. Bertil.

Vierailija
4/20 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syödään samaa aamupuuroa yhtäaikaa, se lämmittää niin somasti vatsanpohjassa,

Vierailija
5/20 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalun liikkeenä suoistelevassa peräsuolessani.

T. Bertil.

Siis, supistelevassa.

Vierailija
6/20 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuudelta, lämmöltä ja rauhalta, siltä että ollaan yhtä ja samaa, toisia vasten. 

En oikeastaan tunne seksissä läheisyyttä, mutta sen jälkeen tai muuten vaan jos mies pitelee lujasti tai nostaa syliin ja kantaa huoneesta toiseen. Tai saunan pesuhuoneessa sanoo että tule tänne ja vetää halaukseen. Joskus kun nukutaan yhdessä niin mies myös ottaa syliin nukkumaan, silloin tuntuu yhteenkuuluvuus ja läheisyys. 

Se tuntuu siltä että saa olla omana itsenään ja hyväksyttynä toisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
7/20 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuudelta, lämmöltä ja rauhalta, siltä että ollaan yhtä ja samaa, toisia vasten. 

En oikeastaan tunne seksissä läheisyyttä, mutta sen jälkeen tai muuten vaan jos mies pitelee lujasti tai nostaa syliin ja kantaa huoneesta toiseen. Tai saunan pesuhuoneessa sanoo että tule tänne ja vetää halaukseen. Joskus kun nukutaan yhdessä niin mies myös ottaa syliin nukkumaan, silloin tuntuu yhteenkuuluvuus ja läheisyys. 

Se tuntuu siltä että saa olla omana itsenään ja hyväksyttynä toisen ihmisen kanssa. 

Eikö tuo parmminkin ole sitä miltä rakkaus tuntuu?

Vierailija
8/20 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö tuo parmminkin ole sitä miltä rakkaus tuntuu?"

Ei minulle. Rakastan syvästi esimerkiksi hyvää ystävääni jonka olen tuntenut paljon kauemmin kuin mieheni, mutta me emme ystävän kanssa halaile tai ole iho ihoa vasten. Miehen kanssa tällaista läheisyyttä oli jo kauan ennen kuin olin häneen rakastunut, en oikeastaan tiedä miksi.

Kai läheisyys on jokin hormonijuttu? Tunnen sen ennen kaikkea kehollisesti vaikka en antaisi sille muita merkityksiä. En ole saanut läheisyyttä lapsena ja se on minulle ehkä tärkeintä ikinä nyt kun sitä saan. Sinkkuna hakisin seuraa puhtaasti siksi että pääsen jonkun viereen jollain tekosyyllä ihokontaktiin. 

Vierailija
9/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkimuksia että pitää halata väh. 5 sekuntia ennen kuin läheisyys rupeaa tuntumaan. 

Se tuntuu turvalliselta, yhteydeltä. 

Äh kun vihaan sinkkuutta! 

Vierailija
10/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle. Rakastan syvästi esimerkiksi hyvää ystävääni jonka olen tuntenut paljon kauemmin kuin mieheni, mutta me emme ystävän kanssa halaile tai ole iho ihoa vasten. Miehen kanssa tällaista läheisyyttä oli jo kauan ennen kuin olin häneen rakastunut, en oikeastaan tiedä miksi.

Kai läheisyys on jokin hormonijuttu? Tunnen sen ennen kaikkea kehollisesti vaikka en antaisi sille muita merkityksiä. En ole saanut läheisyyttä lapsena ja se on minulle ehkä tärkeintä ikinä nyt kun sitä saan. Sinkkuna hakisin seuraa puhtaasti siksi että pääsen jonkun viereen jollain tekosyyllä ihokontaktiin. 

Sama juttu miehenä, vaikka sainkin paljon läheisyyttä lapsena. Kiinnityin vaimoon jo ensisuudeltamassa. Läheisyys oli heti jotenkin uskomatonta, enkä halunnut siitä luopua enkä ole luopunut. Maattiin hänen huoneessaan hiljaa  tuntikausia sylikkäin vain musiikkia kuunnellen. Seksiin ei ollut kiire ja se tuli mukaan vasta 2kk  jälkeen. Kohta mennyt 50  vuotta ja vieläkin vietetään aikaa toistemmen kyljissä kiinni. Ei ole tarvinnut koskaan sanottaa vaan vain aistia toisen tunteet. Minulta meni ekat 10v ja 3 lasta tajuta että olin elänyt koko ajan elämäni rakkaustarinaa. Olin elänyt täysin rakkauden sokaisemana. Vaimoni  kyljessä rauhaton sieluni saanut täydellisen rauhan, hän on ainut ihminen maailmassa joka lukenut  minua alusta asti kuin avointa kirjaa tietäen minua paremmin mikä minulle on hyväksi.. Muuten olen ollut yksinäinen omantienkulkija. 

Vierailija
11/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu miehenä, vaikka sainkin paljon läheisyyttä lapsena. Kiinnityin vaimoon jo ensisuudeltamassa. Läheisyys oli heti jotenkin uskomatonta, enkä halunnut siitä luopua enkä ole luopunut. Maattiin hänen huoneess

Niin kai sitä läheisyyttä lapsena sai, mutta lapsuuden jälkeen on jäänyt kovin vähiin 😔

Vierailija
12/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veksi Salmen sanoin:

Kun silmäni auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin

Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin

Siihen mä jään

Sä tuot niin hiljaa kätes kädellein sanot kultasein mä näin tahdon olla vain

Kun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan

Vain hyvän olon hiipivän mä tunnen suonissain

Odotan vaan

Sä viet mun hiljaa niinkuin varoen ja myötäilen ja näin tahdon olla vain

Ei saa tätä tunnelmaa

Kun vain aamuisin

Näin aloittaa mä päiväni tahdonkin

Ja syttyä sun kanssasi näin päivääni päin hiljalleen

Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin

Siihen mä jään sä tuot niin hiljaa kätes kädellein

Sanot kultasein mä näin tahdon olla vain

Tässä tavoitetaan läheisyys hienosti sanoin ja käytännössä sitten aamulla toisen kanssa.

Vierailija
13/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman läheisen löytämienen on sattumankauppaa. Vaikka itsellä oli nuorena paljon kavereita, olin silti rauhaton sielu ja yksinäinen. Halusin läheisyyttä ja oman tyttöystävän. Biletin discoissa pari vuotta aktiivisesti ainakin kerran viikossa omaani etsien. Yksikään lukuisista ehdokkaista ei vaan sytyttänyt yhtään, vaikka sisäinen palo oli suurta. Sitten eräänä iltana näin tanssipaikan katsomossa pari tyttöä, ja  tulevan vaimoni, istuvat kaverinsa kanssa. Menin "vaimoni" vierelle istumaan ja aloin hetken mielijohteesta heti suutelemaan edes kysymättä tai mitään keskustelematta. Se suudelma kesti ikuisesti ja muuttui koko ajan vain tulisemmaksi lävistäen sieluni ja kroppani. Kaksi yksinäistä sielua kohtasi toisensa. Siitä lähtien pidetty yhtä. 

Vierailija
14/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tunsin läheisyyden tunnetta, kun poliisit survoi puistonpenkillisen(5) raavaita miehiä Maijan peräosaan. Melko läheinen tunnelma oli, onneksi saatiin omat yksiöt kamarilla.

Vierailija
15/20 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta painautua rakastamaansa  ihmiseen kiinni, pidellä ja painautua häntä vasten. Tuntea hänen kätensä ja suukkonsa. Ei halua irrottautua hänestä ikinä.Lämpö täyttää sinut, lihakset rentoutuvat ja koko muu maailma menettää merkityksensä.

Vierailija
16/20 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys tuntuu ihanalta. Läheinen kaunotar rakastelee kanssani, etäiset eivät niin tee.

Vierailija
17/20 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihanalta painautua rakastamaansa  ihmiseen kiinni, pidellä ja painautua häntä vasten. Tuntea hänen kätensä ja suukkonsa. Ei halua irrottautua hänestä ikinä.Lämpö täyttää sinut, lihakset rentoutuvat ja koko muu maailma menettää merkityksensä.

Sinä rakastat, sinä painaudut, sitä pitelet, sinä tunnet, sinä et halua irrottautua. Sinä sinä sinä. Puhdasta itsekkyyttä.

Vierailija
18/20 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä rakastat, sinä painaudut, sitä pitelet, sinä tunnet, sinä et halua irrottautua. Sinä sinä sinä. Puhdasta itsekkyyttä.

Happamia sanoi kettu.  Ei ole olemassa läheisyyttä jos toinen ei tunne samoin. Itsekkyyden kanssa ei ole mitään tekemistä. 

Vierailija
19/20 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä rakastat, sinä painaudut, sinä pitelet, sinä tunnet, sinä et halua irrottautua. Sinä sinä sinä. Puhdasta itsekkyyttä.

Happamia sanoi kettu.  Ei ole olemassa läheisyyttä jos toinen ei tunne samoin. Itsekkyyden kanssa ei ole mitään tekemistä. 

Itsekkäästi voi tuntea läheisyyttä, aivan yhtä lailla kuin voi itsekkäästi tuntea rakkautta.

Vierailija
20/20 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pyydetään kertomaan miltä läheisyys tuntuu, näkisin huomattavasti itsekkäämpänä sen, että oman subjektiivisen kokemuksen sijasta alkaa selittämään miltä läheisyys jostain toisesta tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan