Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAJ voittaa viisut. Ei Erika.

Vierailija
24.02.2025 |

Ruotsin KAJ yhtye vie voiton viisuissa. Erika jää KAJ:n taakse. 

Kommentit (721)

Vierailija
641/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/videot/video/prog20930371

Hyviä uutisia! Tämä haastattelu tehty tänään, ja Kevin puhuu eikä edes omaan korvaan kuulosta mitenkään epänormaalilta. Eli taidettiin selvitä säikähdyksellä!

What? Epänormaalilta? Missä mielessä?

On ollut vähän flunssassa viime päivinä.

Toisaalta tuohan olisi antanut mahdollisuuden mainostaa viinaa, tervaa ja saunaa..

Vierailija
642/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kajan esitys on valtavan hauska huumorin täyteläinen  Mäns on minun voittaja suosikki hänellä todella on mahtava laulu ääni Olen samaa mieltä Eerika  esitystä ei olisi pitänyt edes hyväsksyä koko UMK kilpailuun  On se niin törkeä

Minusta tuo erikan esitys ja kappale on sellainen "yli siitä mistä aita matalin"-vaihtoehto eli yritetään menestyä puolialastomuudella ja rivoudella kun lasketaan sen innostavan perämökin pertsat äänestämään.

Tuo on niin ummehtunutta ja olisi voinut toimia joskus vuosikymmeniä sitten kun sitä alastomuutta ja rivoutta ei ollut netti pullollaan vaan se oli anttilan katalogi patjan alla ja rengasfiman mainoskalenteri paskahuussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisut on polititsoituneet vihervasemmiston temmellyskentäksi. Siksi Erika voitti meillä. Eihän kukaan fiksu edes katso tuota moskaa.

Todellakin toivon ruotsalaisten voittavan. Minusta Erika näyttää ällöttävältä bimpolta ja biisi on ällöttävä. Häpeäisin, jos katsoisin, enkä koskaan äänestäisi noin pervoa, naista halventavaa ja umpi surkeaa esitystä.

Ruotsalaiset esiintyjät ovat fiksuja ja biisi on hyvä.

Vierailija
644/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi  nämä kaksi ruotsi ennakko  suosikkia ovat ehdottomast parhaat ja  heistä jompikumpi voitta Euroviisut

Vierailija
645/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ lalu tuo mieleen  Erkki Liikasen Evakkoreki  laulun vuodelta 1975

Vierailija
646/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi virkistävää, että myös Ruotsin naispuoliset esiintyjät pukeutuvat nätisti lavalla.

Vikmanin asu ja esitys kuuluu ihan selkeästi Itä-Europpaan, kuten myös laulaja itse. Ehkä Suomi voisi ottaa mallia Länsi-Eurooppasta ja pikku hiljaa käyttää stylistiä.

Kuvia illan finalisteista:

https://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/melodifestivalen-final-2…

Vierailija
647/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsilla olisi nyt mahdollisuus olla kerrankin viisuissa teleäänten voittaja. Bara bada bastu on tämän vuoden Cha Cha Cha. Huomisesta tulee super jännittävä ilta! 

Mä oon täysin samaa mieltä! Mun mielestä Bara bada bastu on täsmälleen samalla viivalla Cha cha chan kanssa, eli hauska ja hyväntuulinen biisi jolla on sympaattinen esittäjä. Mutta ei millään tavalla vitsi, vaan täynnä aitoa ammattitaitoa.

Vierailija
648/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo päälle 2,9 miljoonaa katselukertaa Bara bada bastulla mellojen youtubessa.

Kohta 3, 2 miljoonaa. Mahtaako mennä 3,5 miljoonaa rikki ennen finaalia?

Vierailija
649/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsilla olisi nyt mahdollisuus olla kerrankin viisuissa teleäänten voittaja. Bara bada bastu on tämän vuoden Cha Cha Cha. Huomisesta tulee super jännittävä ilta! 

Mä oon täysin samaa mieltä! Mun mielestä Bara bada bastu on täsmälleen samalla viivalla Cha cha chan kanssa, eli hauska ja hyväntuulinen biisi jolla on sympaattinen esittäjä. Mutta ei millään tavalla vitsi, vaan täynnä aitoa ammattitaitoa.

Itse en niin seurannut sita ccc-hypeä (siis muualla kuin meillä) eli en voi verrata onko tämä bbb-hype isompaa vai pienempää, mutta kumpainenkin kappale on tosi koukuttava ja saa kuulijansa hyvälle tuulelle. Ja sillä ccc:lla oli suomen voitto tosi lähellä eli bbb:lla ruotsi sen varmasti tekee kunhan vaan ymmärtävät lähettää tämän viisuihin.

Tämä bbb on just sellainen oikeanlainen huumoriviisu, koska se on hauska mutta ei vitsi. Ja mikä tärkeintä, siinä ei julisteta mitään eikä jaeta ihmisiä lokeroihin tai nosteta muita paremmiksi syystä x tai y. Tämä on kaikille!

Vierailija
650/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ainakin on varmaa ettei erika olisi päässyt melloissa edes semifinaaliin. Saati sitten finaaliin tai euroviisuedustajaksi.

Vierailija
651/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat KAJ:t! Oikein punastuttaa.

Vierailija
652/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voita. Suomenruotsalaisia vihataan täällä ja Ruotsissa. Jos olisi esim Bulgariasta niin me Suomalaiset tulisimme enemmän.

Vierailija
653/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kajan esitys on valtavan hauska huumorin täyteläinen  Mäns on minun voittaja suosikki hänellä todella on mahtava laulu ääni Olen samaa mieltä Eerika  esitystä ei olisi pitänyt edes hyväsksyä koko UMK kilpailuun  On se niin törkeä

Minusta tuo erikan esitys ja kappale on sellainen "yli siitä mistä aita matalin"-vaihtoehto eli yritetään menestyä puolialastomuudella ja rivoudella kun lasketaan sen innostavan perämökin pertsat äänestämään.

Tuo on niin ummehtunutta ja olisi voinut toimia joskus vuosikymmeniä sitten kun sitä alastomuutta ja rivoutta ei ollut netti pullollaan vaan se oli anttilan katalogi patjan alla ja rengasfiman mainoskalenteri paskahuussissa.

Samaa mieltä. Vähän kiinnostaa, oletko yrittänyt kirjoitella näitä mielipiteitäsi tuolla Euroviisut 2025/virallinen -ketjussa? Mikä oli vastaanotto?

Vierailija
654/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Vähän kiinnostaa, oletko yrittänyt kirjoitella näitä mielipiteitäsi tuolla Euroviisut 2025/virallinen -ke

En ole enkä mene. Eihän sitä ketjua kestä edes lukea eikä keskustelua voi seurata kun niin merkillistä tajunnanvirtaa sinne joku/jotkut suoltaa. Olen kyllä näin live-elämän perusteella siinä käsityksessä ettei mielipiteeni ole mitenkään poikkeavia.

Vierailija
655/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin mukana Käärijä-hypessä ja tämä on todella hyvin samankaltainen juttu! Tämä on jo nyt lähtenyt käsistä kuten KAJ:n pojat ovat ilmaisseet haastiksissa. :D On jo leivottu leivoksia, tehty paljon tanssi- ja saunavideoita, kouluissa askarelltu kannatuskylttejä ja niin edelleen. Striimit ja näyttökerrat ovat päätä huimaavia. Bara bada bastulla on tämän viisukauden korkeimmat näyttökerrat eikä sitä ole edes vielä valittu. 

Ruotsi tekee suuren virheen, jos tämä jää tänään toiseksi. Niin jännittävä ja kutkuttava ilta tulossa! 

Vierailija
656/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt vielä luopuko toivosta! Voittihan Goldielockskin UMK:n juryäänet, vaikka oli jo UMK:ta edeltävänä perjantaina jolloin hänen vetonsa äänitettiin selkeästi ääni maassa. Eli hyvin voi olla että KAJ saa silti hyvin pisteitä, jos Jakobin ja Axelin äänet kuitenkin toimii. Kevinin osuus on "onneksi" lyhyempi kuin Jakobin.

No mutta UMK:n ja Mellojen jury- ja yleisöpisteiden painotukset ovat ihan eri, joten ei voi verrata. UMK:n yleisöäänet eivät myös mene ikäluokittain kuten Melloissa. KAJ:n pitäisi saada kaikista ikäluokista riittävän kovat yleisötulokset, että olisi mahkuja.

Melloissa on jäykkä ja tasapäistävä pistejärjestelmä, kappaleen pitää miellyttää vauvasta vaariin ja lisäksi ammattilaisraateja, voisivat vähän päivittää järjestelmäänsä.

Vierailija
657/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ voisi voittaa viisut, mutta Melodifestivalenia se ei voita.

Vierailija
658/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites täällä on iltaan valmistauduttu? Täällä on jo skumppa ja herkut valmiina. Ja tietysti saunotaan ennen suurta finaalia. En viitsi edes mennä tuonne ankeaan euroviisu-ketjuun, niin pitää fiilistellä täällä. :D

Vierailija
659/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole enkä mene. Eihän sitä ketjua kestä edes lukea eikä keskustelua voi seurata kun niin merkillistä tajunnanvirtaa sinne joku/jotkut suoltaa. Olen kyllä näin live-elämän perusteella siinä käsityksessä ettei mielipiteeni ole mitenkään poikkeavia."

Nimenomaan. Miten ketjun otsikko voi olla Euroviisut 2025, mutta vain muutama ihminen siellä suoltaa asiaansa julki. Kaikki linjasta poikkeavat mielipiteet tyrmätään ja viestit POISTATETAAN. En edes ymmärrä, miten tuo poistatus onnistuu, mutta kymmenittäin viestejä vain katoaa. Mitä mielenkiintoa kenelläkään on tuollaiseen keskusteluun? 

Vierailija
660/721 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä