Kehittääkö jonkun kappaleen viheltäminen nuotilleen aivoja esim Barbie girl kappaleen?
Kommentit (43)
🤣 Tuo on just sellainen pohdinta mikä olisi voinut olla omani. Kyllä se oikeassa sävelessä pysyminen aivoja vaivaa =treenaa.
Sun aivot on jo mennyttä kerta tälläsiä joudut kyselemään
Ainakin sävelkorvaa mutta ei älykyyttä
Barbie Girlin viheltäminen ei kehitä aivoja, mutta Hard Rock Hallelujan viheltäminen kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Barbie Girlin viheltäminen ei kehitä aivoja, mutta Hard Rock Hallelujan viheltäminen kehittää.
Mistä tiedät?
Juuri kun ihmettelin, että viheltäkö joku sekopää naapuri Barbie Girliä aamusta iltaan tässä kerrostalossa vai olenko itse seonnut.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun ihmettelin, että viheltäkö joku sekopää naapuri Barbie Girliä aamusta iltaan tässä kerrostalossa vai olenko itse seonnut.
Onko semmosta kuulunut mikäköhän se semmonen naapuri on?
Vierailija kirjoitti:
Omituinen on vissiin sun naapuri jos koko ajan sitä samaa viheltää?
Tutkimustulokset osoittavat, että musisointi kehittää aivoja. Viheltely on myös musisointia.
Ei se kehitä millään tavalla aivoja
Kyllä, mutta valitettavasti Barbie girlin kuuntelu tuhoaa aivosoluja, joten plus miinus nolla.
Minkä takia suunnilleen nuotilleen viheltäminen on minulle helppoa, mutta nuotilleen laulaminen täysin mahdotonta!?
No ei kehitä