Minkä verran olet hävinnyt veikkaukselle 3 vuoden aikana?
Katsoin äsken tappioita ja 3 vuoden aikana on mennyt 8 459e
pitäiskö laittaa tili hetkeksi kiinni?
Kommentit (24)
Taisi olla siinä 300 euroa eli kaikki menneet. Pelibudjetti on 100 euroa vuodessa, sitä en ylitä. En koskaan. Jos tuo pelaaminen alkaisi kannattamaan, lopettaisi Veikkaus sellaiset pelit heti.
Kolmessa vuodessa lähes 9000 euroa? Vitsailetko? Minulla ehkä 1500.
Tuhansia. Vielä enemmän meni aiemmin, kun pelikoneisiin saattoi syöttää vaikka tuhat euroa päivässä.
Ehkä muutaman satasen, silloin tällöin laitan lottorivin tai ostan muutaman nettiarvan.
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia. Vielä enemmän meni aiemmin, kun pelikoneisiin saattoi syöttää vaikka tuhat euroa päivässä.
tuhat euroa päivässä? pelasitko Veikkauksen pelaamossa aina?
0 €. Kun ei pelaa niin ei voita eikä häviä
En pelaa rahapelejä. Nolla senttiä siis.
Vierailija kirjoitti:
En senttiäkään, en käytä 😊
Olet järkevä ihminen.
Noin 1500. Veikkaan kympillä viikossa. Pieniä voittoja olen saanut, mutta niiden merkitys on aivan mitätön. Tapio on kuitenkin tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
0 €. Kun ei pelaa niin ei voita eikä häviä
Järkevää!
Veikkauksen pelejä ei kannata pelata, tietokoneet voi arpoa mitä tahansa meidän tietämättä! ja sinne pelaa moni viikoittain useamman kympin ja satasen, veikkausta pitäisi kaikkien boikotoida!
Muutamia kymppejä. Veikkauskortti onneksi lopetti pelaamisen kokonaan
En ole hävinnyt mitään. Enkä kyllä voittanutkaan.
Vain voitot lasketaan- Ravimiehen matematiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En senttiäkään, en käytä 😊
Olet järkevä ihminen.
Kiitos 👏
Sen jälkeen ei enää euroakaan kun ovat vaatineet tunnistautumisen. Sitä ennen tuli silloin tällöin laitettua joku rivi lottoa tai ostettua lahjaksi arpa. Mutta eivät kerran eurojani halua niin olkoot ilman.
0 €. En veikkaan, koska minulla on tosi huono onni. Laitan ylimääräiset rahat osakkeisiin. Voittoa on tullut kolmessa vuodessa noin 125 000 €.
156€.