Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle orgasmi pepusta

Vierailija
24.02.2025 |

Hei, katselin tuossa aikuisviihdettä ja näin videon missä nainen kirjaimellisesti sormetti miestä peppuun koskematta penikseen lainkaan ja mies sai orgasmin ja spermat lensi. Onko tämä todella mahdollista ? Tekisi mieli ehdottaa aviomehellä tätä, oli jotenkin syntisen kiihottavaa. En kehtaa ennenkö olen varma voiko näin tehdö vai oliko jotenkin feikattu ;)

N36

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen nuolee kielellä ja se kiemurtelee sisällä niin laukean kyllä. Penistä ei kovin tarvitse stimuloida. 

Vierailija
2/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anus maistuu hyvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on mahdollista. Mies voi saada eturauhasorgasmin ilman että penikseen kosketaan ollenkaan. Orgasmi on kuulemma tajunnan räjäyttävä. Olen itse kokeillut sitä eturauhaskiihotimella ym onnistumatta siinä. Eli on vaikeaa mutta ei mahdotonta. Ehdota ihmeessä miehellesi ja voi aloitaa vaikka suihin oton yhteydessä sormettamaan miestäsi. Vaikka kumihanska käteen ja liukkaria. Miehen orgasmi tuntuu paremmalta kun sormetat häntä orgasmin hetkellä.

Vierailija
4/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sormella hyväilyä miehen eturauhasta, muistat vaan käyttää liukkaria kun työnnät sormesi sisälle peppuun koukistat sormea eturauhasta sormenpäällä hyväillen teet miehellesi mahtavan orgasmin.

Vierailija
5/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin, olen saannut lukemattomia orgasmeja kalulla, sormella ja ihan vaan peräloosteria nuolemalla ja nämä kaikki siis niin, että kaluun ei ole koskettu.

Jaksuhaleja kaikille, Gudmund.

Vierailija
6/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni kun nai minua pyllyyn lantio strap onilla saan tajunnan räjäyttäviä orgasmeja. Olen kontilla ja hän panee minua takaapäin pitäen lantiosta kiinni. Taitan vartaloani niin että alkaa tuntumaan kun osuu eturauhaseen. Mielihyvä on sanoin kuvaamaton ja sitten laukean sperman lentäessä koskematta kulliin.

Vierailija
7/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Perusta ajatuspajan Anaalisen Alueen Autuus -pamfletti avaa näitä asioita valtavasti. 

Soita ja kysy: 040 664 9017 / Simo

Vierailija
8/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuon ap.n mies on varmaan homo!!

Vierailija
9/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olla peilin edessä P E P P U  pystyssä kun nään peilistä kun ihana vaimoni tulee takaa isolla dildolla ja panee rakkaudella , suutelee niskaa ja raapii selkää kun olen lauennut.

Vaimo saa tuon jälkeen kuningattaren hoidon.

Vierailija
10/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla lämmin tuulahdus samalla vaimon naamaan kun oikein ronkkii.

Vierailija
11/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nautin kun vaimo panee takaapäin dildolla ja  tykkään olla pantava! 

Vierailija
12/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana olla peilin edessä P E P P U  pystyssä kun nään peilistä kun ihana vaimoni tulee takaa isolla dildolla ja panee rakkaudella , suutelee niskaa ja raapii selkää kun olen lauennut.

Vaimo saa tuon jälkeen kuningattaren hoidon.

Katsoitko ensin videoita vai miten kokeilitte tätä ensimmäisen kerran?

Vierailija
13/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies voi työntää naisen perseeseen sormen mutta nainen tarvitsee kumirukkasen

Vierailija
14/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten perheen iskät ovat herkkiä peppukoskettelulle ja laukeavat herkästi sitä stimuloitaessa.

Vierailija
15/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan saa. Se on näiden homopettereiden propagandaa. Täysin mahdottomuus myös fysiologisesti. 

Vierailija
16/16 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies voi työntää naisen perseeseen sormen mutta nainen tarvitsee kumirukkasen

naisen kuuluu käyttää kumirukkasta ja liukkaria jos Mies on pantavana

se kuuluu olla näin