Naisen haluttomuus
Olen 37v nainen ja heräsin tähän tilanteeseen käytyäni keskustelun mieheni kanssa. Hän valitteli sitä, että en tee ikinä aloitetta seksiin ja tämän keskustelun jälkeen ymmärsin kärsiväni haluttomuudesta.
Halut olivat kohdillaan vielä muutama vuosi sitten. Kykenin luomaan mielessäni fantasioita ja kiihoittumaan niistä. Myös kumppanin läheisyys kiihotti.
Parissa vuodessa kuitenkin tapahtui jotain ja tuon keskustelumme jälkeen aloin miettiä asiaa tarkemmin ja huomasin, että seksi eikä mikään siihen liittyvä ei kiinnosta enää laisinkaan.
Elämme tällä hetkellä melko kuormittavaa pikkulapsiarkea ja päävastuu lapsista (2kpl) ja kodinhoidosta on minulla. Mies tekee pitkää työpäivää ja tulee kotiin yleensä vasta kun olen jo laittanut lapset nukkumaan.
Olen myös miettinyt, voisiko kyse olla vaihdevuosioireista.
Onko täällä vastaavaa kokeneita. Olisi kiva saada vertaistukea ja kokemuksia.
Kommentit (29)
En ole koskaan tehnyt aloitetta seksiin, mutten todellakaan ole haluton ja meillä on hyvä seksielämä. Mies voi olla aloitteellinen ja tietää saavansa.
Anna sen ny ees kerran viikossa kassit tyhjentää niin jaksaa painaa duunia perheen eteen
Minulta vei bentsot kaiken mielenkiinnon seksiin, mikään ei enää saa kostumaan minua.
tuollainen eukko kiertoon...on niitä kiimaisia ja halukkaita naisia saatavilla..
Vierailija kirjoitti:
Anna sen ny ees kerran viikossa kassit tyhjentää niin jaksaa painaa duunia perheen eteen
miten yhdyntä onnistuu, jos nainen ei kostu eikä klitoris erektoidu?
Häiritseekö sinua haluttomuutesi? Tämä lienee se keskeisin kysymys. Vai onko kyse vain miehen harmituksesta?
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä tekee sellaisella miehellä, joka arkisin tekee töitä pitkää päivää ja lisäksi vielä on viikonloputkin töissä?