Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaudessa aina runsaasti valkovuotoa?

07.03.2007 |

Onko valkovuoto aina runsasta alkuraskaudessa ennen plussatestiä ja sen jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli runsasta vv-vuotoa ennen plussaa ja viikko plussauksen jälkeen. Nyt tuntuu että ei tule mitään, vain ehkä vähän.

rv 5+3

:)

Vierailija
2/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee edelleen runsaasti; reippaamman liikunnan aikana oikein lotisemalla (aluksi pelästyin jopa, että lapsivettäkö tihkuu). Liittyy hormonituotannon muutoksiin, selitti lääkäri. Tervetuloa kerhoon vain ;)!

t. Tassu 20+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi oikeestaan vasta tuossa 4. viikon lopuilla. Pelästyin, että nyt alkoi kuitenkin menkat, vaan ei...

Ja viikkoja on 5+5, tosin saattaa olla liki seitsemänkin...

Vierailija
4/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on viikkoja kohta kasassa 25 ja valkovuoto on edelleen erittäin runsasta, eli pikkuihousunsuojan kanssa saa pelata.. nyt on kyllä parina päivänä jo vähän vähentymään päin ollut..

Vierailija
5/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ensimmäisestä raskaudesta, että vuotoa oli runsaasti, mutta en missä vaiheessa se alkoi. En siis tiedä ainakaan vielä olevani raskaana, mutta valkovuotoa ei ainakaan ole (täysin kuivaa)yhtään. Muuten saan juosta pissillä, huimaa ja nälkä koko ajan. Kyselin siksi, että onko toivoa, vaikka ei valkovuotoa ainakaan vielä olekaan...

Haaveilija kp20/24

Vierailija
6/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarkasti, että koska minulla alkoi selvästi lisääntyä vuoto. Kyllä jo melko alussa, mutta alkoiko jo suunnilleen ennen plussaamista, en voi muistaa. Itse odotin koko ajan niitä klassisia oireita pahoinvointeineen, ja kun niitä ei tullut, kuvittelin raskauttani täysin oireettomaksi (esikoinen siis tulossa). Vasta kun luin niitä neuvolan lärpäkkeitä aloin yhdistää asioita ja tajusin, että olihan minulla (huomaamattomampia) oireita vaikka kuinka. Alituinen pissahätä ja nälkä ainakin kuulostavat tutuilta! Hullua, miten nälkä sitä silloin koko ajan olikin - paljon enemmän hiukoi kun nyt, vaikka vauva on isompi. Toivotaan sinulle positiivista :) lopputulosta!