Viking Linen a'la carte vai puffet ravintola?
Kummassakin on tullut syötyä ja on hyviä. Myös alle kouluikäiset viihtyy. Miten teillä?
Kommentit (29)
Olen syönyt jonkun kerran a la cartessa, kun joku muu on halunnut. Muuten syön aina puffassa. Pidän seisovista pöydistä, josta voi valita erilaisia ruokia.
Molemmissa on hyvät puolensa. Me ollaan yleensä ruotsin risteilyllä syöty toisena iltana puffetissa ja toisena a'la cartessa. Edellisessä on tietenkin iso valikoima, jälkimmäisessä saa rauhassa fiilistellä, tarvitsematta jonotella kun tarjoilija tuo ruoat pöytään.
Ne on oikeesti ihania hetkiä, kun sun kanssa olevat ihmiset on läsnä. Mä tykkään niin merestä.
Silloin harvoin kun olen ollut laivalla niin A la Carte. Tykkään mukavuudesta ja rauhallisesta ruokailuympäristöstä.
Tosin lapsena, ollessani ensimmäistä kertaa laivalla, noutopöytäsali hyytelökakkuja ja jälkiruoka-annoksia notkuvine pöytineen teki vaikutuksen. Laiva oli minusta niin hieno ja antimet runsaat.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinne alakertaan pääsee?
Portaikosta, jossa on myös hissi.
T. Risteilyohjus
Ei kumpikaan. Kahden tunnin matkalla riittää salaatti kahviosta.
Sana on buffet.
Puffet on korkeintaan jäätelö
Vierailija kirjoitti:
Buffet, siellä on isompi valikoima ja kaikille jotain. A la carte on vegaanille yksitoikkoinen.
ETKÖ TIEDÄ MITEN PALJON RUOTSINLAIVAT TUHOAVAT ILMASTOA!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Sana on buffet.
Oikeastaan se voisi olla puhvet, kun Suomea puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sana on buffet.
Oikeastaan se voisi olla puhvet, kun Suomea puhutaan.
Tai puhvetti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Kahden tunnin matkalla riittää salaatti kahviosta.
Et ole sitten ruotsin risteilyllä koskaan käynyt?
ICAsta haetaan paketti lihapullia maissa käydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buffet, siellä on isompi valikoima ja kaikille jotain. A la carte on vegaanille yksitoikkoinen.
Ei varmaan enempää kuin lentäminen..
Ehdottomasti A la carte, parempaa ruokaa ja viihtyisä tunnelma. Juopporemmit ja rääkyvät kakarat eivät ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinlaivat kulkee ruoka ja tavarakuljetusten takia, matkustajaliikenne on sivuseikka. Mistä luulet että ulkomaan ruoat muuten tulee? Niin ja katso karttaa, Suomi on merten takana, ei pääse kuin laivalla.
Buffa, mutta älä syö siellä leipää tai perunoita
Vikingillä oli ainakin ennen loistava Food Garden-konsepti. Alku ja jälkiruoka buffasta, missä oli vähän valikoidumpi tarjonta ja pääruoka pöytään tarjoiltuna a la carte. Vähän rauhallisempi miljöö, kuin se iso buffet. Tai sitten ihan puhdas a la carte.
Ei ole kovinkaan ruokahalua herättävää katsoa, kun monet mättävät buffetissa kukkupäin lautaselleen kalat, lihat ja salaatit sekaisin. Eikä ymmärretä, että sitä ruokaa voi hakea useamman kerran ja vähemmän kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti A la carte, parempaa ruokaa ja viihtyisä tunnelma. Juopporemmit ja rääkyvät kakarat eivät ole mun juttu.
Juopporemmeihin minä en kyllä ole ruotsin risteilyjen buffetissakaan törmännyt, lapsiperheitä toki buffassa on yleensä runsaasti.