Alakouluikäinen tyttö kiroilee paljon
Kaverin tytär kiroilee leikkiessään ja muutenkin ihmeen paljon. Onko ihan normaalia? Tyttö kuitenkin vasta neljäsluokkalainen.
Kommentit (26)
Voihan siellä käydä kuuntelemassa ja kysymässä että mitenkäs siellä se ja se nyt noin kovasti kiroilee, kenelle se on vihainen.?Nehän on leikkejä. Miltä siitä tuntuu siitä kenelle tuo tyyppi leikissä kiroilee?
Ei lapsen mennä ojentamaan. Ehkä sitten jos kiroilee sinulle tai potkii sinua niin sitten tietenkin puutut.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsen mennä ojentamaan. Ehkä sitten jos kiroilee sinulle tai potkii sinua niin sitten tietenkin puutut.
Tuosta puuttui sanaleikki. Ei lapsen leikkiä tarvitse mennä ojentamaan.
Tottakai pitää puuttua ja sanoa että älä kiroile!!! Mitä vanhemmuutta tollainen on.
Voin kertoa itsestäni ja kiroilustani: kiroilin jo ihan pikkutyttönä melko usein, ehkä n. 9-vuotiaana. Olen hyvästä ja sivistyneestä kodista missä ei kiroiltu, jostain syystä vain olin melko villi tyttö. Teini-iässä kielenkäyttöni vain paheni, käytin kotonakin rumaa puhetapaa, vieläkin hävettää. Valmistuin yliopistosta ja olen viettänyt kaikin tavoin hyvää elämää, mutta kiroilutaipumukseni on syvällä persoonassani. Lisään tähän vielä, että kun kuulen ihmisten kiroilevan, se on inhottavaa ja antaa heistä moukkamaisen vaikutelman. Minulla on tässä suhteessa jokin nippeli vinksahtanut. Kun menetän malttini, kiroilen vielä nykyisinkin.
Lisään vielä, että mun perheessä ei kukaan ikinä milloinkaan kiroile!