Kaveri kehui uutta vadelma-proteiinimoussea, kokeilin ja hyi s**tana
En edes muista milloin olisin viimeksi syönyt jotain yhtä kamalaa. Niin keinotekoisen makuinen kuin voi ikinä olla. Muita pettyneitä?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kun ei osta proteiinituotteita, ei pety. Joskus vuosia sitten ostin ja maistoin muutamaa ja maku oli sellainen että pysyn erossa koko loppuelämäni.
Olen kyllä tykännyt joistakin, joku Tuplan makuinen vanukas oli hyvää, mutta ei ole löytynyt enää aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei osta proteiinituotteita, ei pety. Joskus vuosia sitten ostin ja maistoin muutamaa ja maku oli sellainen että pysyn erossa koko loppuelämäni.
Olen kyllä tykännyt joistakin, joku Tuplan makuinen vanukas oli hyvää, mutta ei ole löytynyt enää aikoihin.
Niin, sitä vanukasta joka ei oikeasti edes Tuplalta maisunut. Tuo on ollut noista vanukkaista yksi ainoista syömäkelpoisista. Lopetin kumminkin noiden ostamisen, kun vilkaisin tarkemmin sitä ainesosalistaa, eritoten sen lukumäärää. Paljon parwmpia makeita paloja saa itse esim. rahkaa tms maustamalla paljon halvemmalla ja proteiiniakin saa enemmän.
Niistä ainakin oppii jotain. On muitakin tuotteita aika paljon, joissa kamalan paha maku, oli se kauppa, apteekki tai verkkokauppa. Luonnolliset parempia tai hyvin tehty. Ainesosaluettelo kertoo paljon.