Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat!! Värjätty tähän asti GOldwell Topchic 11N/11P, onko WELLAN 12 sama tai yhtä hyvä?

Vierailija
16.09.2008 |

`tärkeää!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko verrata tuohon Goldwelliin joka on hyvä?

ap

Vierailija
2/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

wellan 12 sarja on kyllä hyvä.Oikea sävy, hapete ja tarpeeksi värimassaa ja vaikutusaikaa niin ei paremmasta väliä. Vaikka aine hyvä, voi tekijä olla paska ja ryssiä hyvällä värillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

ap

Vierailija
4/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6%,9%,12% hapetteet. Useimmin käytän ihan 6%.Huomioi tosissaan se, että massaa on sitten paljon ja va.aika pitkä. Eipä kestä:).

Vierailija
5/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8-9 sävyinen maantienharmaa tyvi (tosi vaalea)

Nyt muu tukka on tosi puhtaan vaalea, kylmään taittava ennen kuin keltaiseen.

Mitä voisit veikata kumpi noista paree? 6 % ei riitä vaalentamaan mun mielestä.

ap

Vierailija
6/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita varmuudeksi ysillä,12% en missään nimessä,missään tapauksessa suosittele kenenkään päänahkaan. 12/89 on varma väri tyveä vaalentaessa, joten se on mun suositus wellan väreistä. Kevarista vielä 10/8 1.9 % hapetteella latvaan ja pituuksiin, niin lopputulos on luultavasti aivan loistava:)

Vierailija
7/7 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan hyvä sekin. Jos sitten taas sentti tolkulla niin sillon 12/89, mut kun sekoittaa 12/89 ja 12/61 niin sekin on hyvä. En kuitenkaan 8-9 pohjaan 9% laittas.. 12% en edes muista millon olisin viimeksi käyttänyt. Tyveen en koskaan.Latvaan en laittas mitään jos on hyvä. Riski tulla tuhkainen/lila/sinertavä.Jos latvassa keltaisuutta niin sitten, mutta ehkä 4% laittaisin. Tässä näemme, että niin monta on tapaa kuin laittajaa :).

T:se eka kampaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi