Suomessa naiset ei kaikki osaa pukeutua.
Jep nuoretki naiset eivät osaa pukeutua. Ollaan pieruverkkareissa ja väljässä paidassa. Ei yhtään seksikästä. Ulkomaalaiset naiset osaa pukeutua.
Kommentit (77)
Tai sitten tiukat vaaleet farkut aah aah
Kyllä nainen seksikkäässä asussa uskomatonta
Ei kyllä miehetkään.
Suomessa on niin paskat kelit ettei kiinnosta laittaa mitään hienoja vaatteita, ja kuka täällä pimeydessä sun vaatteita kattelee. Täällä ei kellään kiinnosta mitkään pukeutumiset.
En mä halua olla ulkona seksikäs lol
ei tarte osat, jollei ole kehoos mitään rumaa jota tartis peitellä
Jaa, erikoita. Silti ei yhtään alastonta ole kaupungilla tullut vastaan. Missä oikein itse aikasi vietät, kun käsityksesi on tällainen?
Tämä ilmasto... kun 3/4 ajasta ei sovellu "pukeutumiselle":
Toisaalta välimeren tienoilla vetävät toppakudetta päälle, kun lämpötila on +18C
Kyllä silti naisen pitää olla seksikäs
Ei kiinnosta nainen jolla pieruverkkarit ja levee huppari
Vapaapäivinä en panosta pukeutumiseen. Nytkin olen vielä aamutakki päällä. Tuskin pukeudunkaan tänään.
Ap:n mielestä kireä vaate= osaa pukeutua 🤣
Naisen pitää pukeutua seksikkäästi
Painupa Allu hevon kuuseen jo jankkamasta. Ketään ei kiinnosta sun mielipiteesi naisten vaatetuksesta.
Kieltämättä hirvittää kun näkee ihmisiä, erityisesti nuoria, paljain päin ja kesälenkkarit jalassa talvipakkasella, luulisi että Suomessa asuessa vähän väkisin oppisi pukeutumaan sään mukaan? Mutta ehkä kaikkia ei sitten vaan palelu haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hirvittää kun näkee ihmisiä, erityisesti nuoria, paljain päin ja kesälenkkarit jalassa talvipakkasella, luulisi että Suomessa asuessa vähän väkisin oppisi pukeutumaan sään mukaan? Mutta ehkä kaikkia ei sitten vaan palelu haittaa.
Tuo sama ilmiö toistuu vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilmasto... kun 3/4 ajasta ei sovellu "pukeutumiselle":
Toisaalta välimeren tienoilla vetävät toppakudetta päälle, kun lämpötila on +18C
Mun mielestä 3/4 ajasta Suomessa on just sitä, että pitää pukeutua. Kesällä voi mennä ulos yhtään miettimättä, muulloin on vähän pakko pukeutua.
Ja sinä saisit oppia pitämään turpasi kiinni.
Naiset on kyllästyneet kuolaaviin miehiin, jos pukeutuu vähänkin "paljastavasti" tai naisellisesti saa limaisilta setämiehiltä ällöttäviä katseita ja silmäniskuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta nainen jolla pieruverkkarit ja levee huppari
Tuskin hänkään on sinusta pätkän vertaa kiinnostunut. Liekö muulla tavalla pukeutuneetkaan.
Kyllä minä haluaisin et oma nainen laittaisi seksikkäät nahkahousut jalkaan