olen mies mutta kalastus, jääkiekko ja kalja ei kiinnosta pätkääkään
Kommentit (40)
Saatat olla homo jos et pidä kalastuksesta
Voi olla että olet metsästäjä tai keräilijä. Kenties lauman vartija?
Jotain outoa sinussa on. Haisteletko kuitenkin sormia perseen raapimisen jälkeen?
Oi, mä haluan sun kaltasen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Oi, mä haluan sun kaltasen miehen.
Ai sinäkin olet homo kuten ap.
Olet soijapoika iästäsi riippumatta. Otan osaa.
Melko epävarmaa settiä.
Tosimies ei tuollaisia kyselisi - jääkiekolla tai ilman.
Olen nainen. Muoti, kauneus, ripset, kynnet ja meikit ei kiinnosta. Olenko rekkalesbo?
Jos et homo, niin ainakin punavihervasemmistolaiseksi kelpaava CUCK
OLET HIIRI ETKÄ MIKÄÄN MIES,PERKE.E
Vierailija kirjoitti:
Minuakaan ei kiinnosta kalja ja kalastus, mutta jääkiekkoa olen seurannut aina. En ole homo tai hetero, vaan bi.
Minua kiinnostaa noista vain kalja, joskin sitäkin harvoin ja kohtuudella. Taide, tiede, hyvät kirjat ja sopivat tekniset haasteet ovat aijai
Vierailija kirjoitti:
Olet muita miehiä parempi!
Tämänhän halusit kuulla.
Olet ihmeellinen ja uniikki pimpulamies Helsingin Kalliosta.
Etsää viel teatteris käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Muoti, kauneus, ripset, kynnet ja meikit ei kiinnosta. Olenko rekkalesbo?
Olet sarjassamme synnyttäjä T.Vihreät
Penkkiurheilu ja alko missään muodossa ei kiinnosta. Oman vaimon ja työkaverirouvan pillun nuoleminen ja paljaalla nussiminen kiinnostaa, mutta välillä täytyy tehdä töitäkin ja nukkua.
No, hiukan riippuu siitä, että haluatko naista vai et. Mutta homopiireissäkin on kysyntää miehelle, joka kalastaa, ampuu hirvet ja tekee rempat. Joten voit olla kyllä aika heikossa positiossa, olitpa sitten hetero tai homo. Ja kummassakin porukassa pitää pampun toimia.
Minusta siinä ei ole mitään miehistä jos katsoo kun toiset aikuiset miehet pelailevat jääkiekkoa. Jos oma poikasi niin eri asia. Olen huomannut että teknisten asioiden taitaminen mikä vie kansakuntaa eteen päin on todellista miehisyyttä.
Olet muita miehiä parempi!
Tämänhän halusit kuulla.
Olet ihmeellinen ja uniikki pimpulamies Helsingin Kalliosta.