Miten tyttöystäväni toimisit tässä tilanteessa?
Tulen baarista kotiin hieman humalassa ja kotiinpäästyäni sammun eteisen lattialle.
Kuinka tyttöystäväni reagoisit ja miten tilanteessa toimisit?
Kommentit (20)
Hieman humalassa > sammut.
Jokin ei mätsää.
Riippuu onko tuo joka kerta sama juttu/tuota tapahtuu usein vai onko kävikö ns vahinko että tuli juotua liikaa eikä ole tapana jatkuvasti vedellä tappiin asti.
Pakkaisin tavarani ja lähtisin kotiin.
Ei minun kotiin saa edes tulla noin kännissä.
Ja lisään ettei silloin ole hieman humalassa jos sammuu eteiseen 😂
t. 3
Olisin erittäin huolissani mahdollisesta sairauskohtauksesta. Kukaan ei sammu noin jos on vain hieman humalassa.
Hieman humalassa ei sammuta.
Kaatokännissä kotiin tuleen kumppanin olen herättänyt ja käskenyt sänkyyn nukkumaan
En olisi tyttöystäväsi, olisin jo paljon aikaisemmin huomannut, kuinka paskaa suomen kieltä kirjoitat ja heittänyt sinut niska-perse-otteella ulos. Mutta annetaan nyt ilmainen oppitunti. Se on: Kuinka tyttöystävänäni reagoisit."
Pyytäisin vaimoa noutamaan omansa poissa ,)
Meillä oli niin vähän humalassa että ei osannut avata ulko-ovea. Nukkui sit rappukäytävässä sen muutaman tunnin, mikä ehti kulua, kun mä lähdin töihin. Pakko oli herättää, kun makasi oven edessä. En jäänyt katselemaan, saiko itsensä sisäpuolelle ja sänkyyn. Kun töistä palasin, kotoa kuitenkin löytyi.
Koettu usein. Jätän nukkumaan eteiseen. Alkuun näin hirveästi vaivaa ja itku kurkussa raadoin saadakseni toisen taisteltua sänkyyn. Jotenkin luulin että niin pitää tehdä ja olisi hirveän vaarallista jättää ukko lattialle nukkumaan. Sittemmin tajusin, että on aivan turhaa alkaa repiä toista ylös, koska hän nousee kyllä itse muutaman tunnin päästä kun on vähän selvinnyt.
Sitten kun näitä kertoja oli ollut useampi, niin toki järjestelin asiat niin että se ei ollut enää mun eteinen johon hän jatkossa sammuili.
Yritän herättää ja saada siirtymään sohvalle. Jos ei onnistu niin laitan peiton päälle.
Tarkistaisin pulssin, mittaisin verenpaineen ja soittaisin ambulanssin. En sanoisi, että olet humalassa tai eloton, sanoisin, että tulit kotiin 5 min sitten ja kun et kömpinyt viereen, niin huolestuin. Olet tajuton, et reagoi puheeseen, ei ruhjeita tai näkyvää verta eli et vaikuta siltä, että olisit jäänyt auton alle jne. Sitten odottelisin sitä ambulanssia.
Kaivaisin sträppärin esille ja nauttisin tilanteesta.
Jos olisin tyttöystäväsi, sammuisit omaan eteiseesi, enkä olisi siellä reagoimassa mitenkään. En ehkä saisi edes tietää koko jutusta.
Joskus maailmassa olen vienyt eteiseen sammuneelle avopuolisolle tyynyn, nykyään en enää suostuisi olemaan tuollaisessa suhteessa.
Pakkaisin kamppeesi valmiiksi. Inhoan juoppoja.
En olisi tyttöystäväsi. Jos olisin, jättäisin siihen. Paitsi jos olisit diabeetikko tai kroonisesti jotenkin sairas, tarkistaisin kuntosi.
Lyhyellä aikavälillä: Olisin ensinnäkin todella yllättynyt. Puhuttelisin sinua samalla arvioiden kuntoasi. Jos et kykenisi vastaamaan, tilaisin ambulanssin.
Keskipitkällä aikavälillä: Keskusteltaisiin, että miten näin pääsi käymään.
Pitkällä aikavälillä: Vaihtoehtoisesti tämä yksittäistapaus painuisi eletyn elämän muistojen laariin, tai sinä painuisit jatkamaan elämääsi itsellesi paremmin sopivassa ympäristössä.
Tarkistaisin pulssin, laittaisin kylkiasentoon ja menisin nukkumaan.
Avaisin oven ja työntäisin käytävään!