Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso koko ajan kipeänä

Vierailija
23.02.2025 |

Mieheni on ollut suuren osan tätä vuotta sairaana. Oli pitkä korona ja nyt joku pitkittynyt flunssa. Välissä vielä joku mahapöpö. 

Alkaa olla näin vaimolla aika tuskaiset oltavat, kun oikein mitään toimintaa ei ole ollut koko alkuvuonna.

Haluaisin niin suudella pitkän kaavan mukaan, mutta eihän se onnistu, kun toisella on pää täynnä räkää ja yskä. Ja muutakin haluaisin, mutta kun mies on kipeä, niin hän on kauhean kipeä ja vain lepäilee ja huokailee.

Pitääkö tässä vaan kiltisti tunnelma tyynenä , vai voiko jo kertoa miehelle, että kovasti odottaa paranemista, ja että tuskaa on ollut odotella?

Tuntuukohan siis potilaasta syyllistävältä, vai onko kiva tietää, että toinen odottaa kovasti, että päästään hommiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ap se kipeä sika!

Vierailija
2/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime sen munaa, siitä se toipuminen alkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään halua tautia itselleni suorassa kontaktissa. Ja se mies on kipeänä, ei todellakaan halua mitään.

Ap

Vierailija
4/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekki oon ollu nyt pari kuukautta kipeänä. Oma vaiva vain sellainen ettei ole tarttuva tauti vaan nivelkipua. Ottaa niin päähän kun olisi haluttanut paneskella koko tämä aika mutta ei vain pysty.

Vierailija
5/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekki oon ollu nyt pari kuukautta kipeänä. Oma vaiva vain sellainen ettei ole tarttuva tauti vaan nivelkipua. Ottaa niin päähän kun olisi haluttanut paneskella koko tämä aika mutta ei vain pysty.

Onko sulla reuma kyrvässä?

Vierailija
6/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkö et muuta paneskellessa tee kuin makaa paikoillaan? Aika lahna olet.

Vierailija
7/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaan olla kärsivällinen..

Vierailija
8/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkö et muuta paneskellessa tee kuin makaa paikoillaan? Aika lahna olet.

Isäs oli lahnana kun sua teki.

Vierailija
9/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli jatkuvasti kipeä. Todettiin parantumaton syöpä. Kannattaa mennä lääkäriin.

Vierailija
10/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sä muka pysynyt koko ajan terveenä? Asutteko yhdessä? Onnea on ollut, jos olet terveenä pysynyt. :D

Onko ottanut kaikki koronapiikit? Ehkä piikeissä juuri on se syy, että "jatkuvasti" kipeänä. Vitamiinilisät käyttöön, tuoreita hedelmiä, sinkkilisää, tuoretta valkosipulia pureskeltavaksi, höyryhengitystä.

Jos välttis seksiä, niin kondomilla voitte puuhastella. Kovin helposti ei kuitenkaan tartu suuseksissä, jos ei spermaa niele. Pussauskielto on ehdoton toipumisvaiheeseen asti.

Huomaa myös, että esimerkiksi astma ja allerginen nuha voivat ylläpitää pitkäänkin yskää, vaikka muuten jo parantunut.

Vierailija
11/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet terve ja kaksi kättä ja suu!!

Missä mielikuvitus???

Vierailija
12/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet terve ja kaksi kättä ja suu!!

Missä mielikuvitus???

Täytyy tunnustaa, että mielukuvitukseni taitaa teemaan liittyen olla aika huono. Yhdelle kädelle olen keksinyt käyttöä, toisellekin voisin keksiä, mutta suulle en kyllä oikein löydä minua innostavaa puuhaa.

Ap

Vierailija
13/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla provo. Et ole yhtään huolissaan, että miksi toinen on noin usein kipeä? 

Vierailija
14/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla provo. Et ole yhtään huolissaan, että miksi toinen on noin usein kipeä? 

En ole huolissani. Koronan sai sukulaisilta ja flunssan töistä. Mahataudista en tiedä. 

Ap

Vierailija
15/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt syyllistä häntä, että on kipeä. 

Vierailija
16/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt syyllistä häntä, että on kipeä. 

Minusta taas olisi hienoa kipeänäkin kuulla, että vaimo haluaa minua.

Vierailija
17/17 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään halua tautia itselleni suorassa kontaktissa. Ja se mies on kipeänä, ei todellakaan halua mitään.

Ap

No ei sieltä munasta tartu muut kuin sukupuolitaudit! Vai niitäkö se sun rakkaasi sairastaakin?