Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, yllätyitkö ensimmäisen siemensyöksyn saadessasi kuinka mukavalta se oikeastaan tuntuikaan?

Vierailija
23.02.2025 |

Niin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yllättynyt koska olin runkannut ekaluokasta lähtien ja sitä spermaa alkoi joskus myöhemmällä iällä tulla aluksi tippa kerrassaan ja siitä se sitten vähitellen lisääntyi että ei koskaan ollut sellaista "oho" tilannetta ensimmäisen syöksyn aikana

Ekaluokasta eli 7-vuotiaasta? Ihme kun et runkannut jo päiväkodissa!

Niin. Onko tässä jotain ihmeellistä?

On. Ei taida ekaluokkalaisen pippelin nypläys olla runkkamista!

Eka luokalta lähtien orgasmiin asti kun luokkakaveri opetti. Toki sitä oltiin nyplätty jo paljon aiemmin. Haluatko kuulla jotain vielä "järkyttävämpää"? Naimme toisiamme pyllyyn kyseisen luokkakaverin kanssa. Kyllä. Ekaluokalla. Nuo pyllypanot ei kyllä orgasmiin asti ollut mutta jotenkuten sekin onnistui

Vierailija
22/27 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olisi mahtavaa saada uudestaan sellainen siemensyöksy, millainen oli ensimmäinen. Olin 15-vuotias, yksin kotona ja katselin elämäni ensimmäisen kerran miestenlehteä. Jonkin ajan päästä alkoi alapäässä tuntua siltä, että siellä kuhisee muurahaisia. Juuri ja ja juuri ehdin avata vetoketjun ja laskea housuni. Kalu oli kivikovana ja mälliä lenteli ympäri huonetta valtavalla paineella. En ehtinyt edes kaluuni koskea. Se on ollut ensimmäinen ja ainoa kerta, että sain siemensyöksyn ilman, että olisin avustanut käsillä. Tämä tapahtui syksyllä 1974.

Vit.. sulla on käsittämätön muisti, muistat vuoden ja vielä vuodenajan!

Miten tuollaisen voisi unohtaa? Aidon tavaran saamisen muistaisi varmaan vielä

Eikö olisi jo korkea aika käydä maksullusissa, että pääsisit kokemaan aidon pillun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olisi mahtavaa saada uudestaan sellainen siemensyöksy, millainen oli ensimmäinen. Olin 15-vuotias, yksin kotona ja katselin elämäni ensimmäisen kerran miestenlehteä. Jonkin ajan päästä alkoi alapäässä tuntua siltä, että siellä kuhisee muurahaisia. Juuri ja ja juuri ehdin avata vetoketjun ja laskea housuni. Kalu oli kivikovana ja mälliä lenteli ympäri huonetta valtavalla paineella. En ehtinyt edes kaluuni koskea. Se on ollut ensimmäinen ja ainoa kerta, että sain siemensyöksyn ilman, että olisin avustanut käsillä. Tämä tapahtui syksyllä 1974.

Vit.. sulla on käsittämätön muisti, muistat vuoden ja vielä vuodenajan!

Miten tuollaisen voisi unoht

Ei. En ole myöskään ollut koskaan humalassa tai ajanut autoa. Ainakin nämä kolme asiaa aion jättää kokemattakin.

Vierailija
24/27 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että yllätyin. Siis ensimmäisen kerran tietoisesti runkatessa. Minä älysin sen jotenkin hitaasti, kauheasti panetti toiselle kymmenelle asti kunnes tajusin että itseään koskettelemalla saa helpotusta. Ei ollut internttejä eikä paljon muutakaan mistä olisi saanut opastusta asiaan X-D

M58

Vierailija
25/27 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä hämmästyin, että mitä oikein tapahtui. Makasin sängyssäni mahallani ja penis oli ihan kivikova. Siinä mä painelin hiukan lantiotani patjaa vasten ja se vain tuntui hyvältä. Sitten yhtäkkiä sain siemensyöksyn ja housut oli täynnä spermaa.

Aivan samanlainen kokemus!

Toinen mies

Vierailija
26/27 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin ja tyttö yllättyi koska sai sen rinnoilleen ja masulleen paidan päälle. Oltiin 13-vuotiaita ja pussailemassa koulun takapihalla illalla. Siihen aikaan ei ollut kameravalvontaa ja oltiin usein koulun pihalla keinumassa ja kiipeilemässä. Silloin oli kaikenlaisia telinevirityksiä mitä ei varmaan enää sallittaisi. Tuntui mahtavalta ja keksin ottaa kovan pippelini ulos ja samantien kiihottuneena kaikesta siitä suutelusta ja kiehnailusta sain siemensyöksyn. Tyttö vaan kikatteli ja minä olin nolona, mutta jotenkin se tuntui upealta. Aikaisemmin olin saanut kuivia ja melkein kuivia orgasmeja, mutta tuo oli eka oikein kunnon mällääminen.

Vierailija
27/27 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli monta parempaa kuivaa orkkua ennen, kun rupesi spermaa tulemaan. Jotenkin se kuivana nykähtely tuntui paremmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan