Mies, yllätyitkö ensimmäisen siemensyöksyn saadessasi kuinka mukavalta se oikeastaan tuntuikaan?
Kommentit (27)
Olin aiemmin vain kuullut juttuja siitä. Ensimmäinen kerta oli niin mahtava, että minusta tuli intohimoinen runkkari. Se on jatkunut parisuhteesta huolimatta ja erityisesti parisuhteessakin, koska puoliso ei määrää, milloin purkaudun.
Kyllä. Olisi mahtavaa saada uudestaan sellainen siemensyöksy, millainen oli ensimmäinen. Olin 15-vuotias, yksin kotona ja katselin elämäni ensimmäisen kerran miestenlehteä. Jonkin ajan päästä alkoi alapäässä tuntua siltä, että siellä kuhisee muurahaisia. Juuri ja ja juuri ehdin avata vetoketjun ja laskea housuni. Kalu oli kivikovana ja mälliä lenteli ympäri huonetta valtavalla paineella. En ehtinyt edes kaluuni koskea. Se on ollut ensimmäinen ja ainoa kerta, että sain siemensyöksyn ilman, että olisin avustanut käsillä. Tämä tapahtui syksyllä 1974.
Muistan sen kyllä todella hyvin. Muistan tilanteenkin missä se tuli. Olin kuudennella luokalla ja liikkatunnilla oli tanssia. Sain pariksi kauniin tytön jonka kanssa sitten menin valssia. Kovetuin siinä tanssin aikana aivan mahdottomasti ja painuin tyttöön kii. Siinä tuli sellainen vaistomainen liike tehtyä. Tyttö ei karannut mihinkään vaan antoi minun painua vartaloonsa. Sitten tuntui niin valtavan paineiselta ja hyvältä että oli pakko tanssin lopuksi laittaa kädet taskuihin ja niillä seisokkia peitellen suunnata vessaan. Tyttö jäi katsomaan, mutta hymyilmeestä näki että hän tiesi heti miksi näin. Tiesin siemensyöksyistä ja kaikesta mutta silti se tunne yllätti. Nyt se tapahtuu. Olin jotenkin pelännyt sitä. Pikkupoikana sain kuivia orgasmeja panemalla patjaa, mutta silti en tajunnut miten voimakas se oli ja miten paljon sitä paksua spermaa tuli. Pari nopeaa vetoa ja lavuaariin sykki valtava määrä. Jokainen sykäys oli kuin pieni uusi orkku. Koko alavartalo supisteli.
En tiedä onko yllättävä oikea sana, mutta positiivisen hämmentävä tilanne se oli. Ja vähän taisi olla myös sellainen "vihdoinkin" fiilis, olin ehkä 14 v.
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen kyllä todella hyvin. Muistan tilanteenkin missä se tuli. Olin kuudennella luokalla ja liikkatunnilla oli tanssia. Sain pariksi kauniin tytön jonka kanssa sitten menin valssia. Kovetuin siinä tanssin aikana aivan mahdottomasti ja painuin tyttöön kii. Siinä tuli sellainen vaistomainen liike tehtyä. Tyttö ei karannut mihinkään vaan antoi minun painua vartaloonsa. Sitten tuntui niin valtavan paineiselta ja hyvältä että oli pakko tanssin lopuksi laittaa kädet taskuihin ja niillä seisokkia peitellen suunnata vessaan. Tyttö jäi katsomaan, mutta hymyilmeestä näki että hän tiesi heti miksi näin. Tiesin siemensyöksyistä ja kaikesta mutta silti se tunne yllätti. Nyt se tapahtuu. Olin jotenkin pelännyt sitä. Pikkupoikana sain kuivia orgasmeja panemalla patjaa, mutta silti en tajunnut miten voimakas se oli ja miten paljon sitä paksua spermaa tuli. Pari nopeaa vetoa ja lavuaariin sykki valtava määrä. Jokainen sykäys oli kuin pieni uusi orkku. Koko alav
Tuohon vielä lisäisin, että keskenkasvuisessa mielessäni en sen kokemuksen jälkeen pystynyt ajattelemaan muuta kuin sen tytön pimppiä täynnä spermaani ja miten se valuisi sieltä. Nää on näitä poikien juttuja, mutta ihania ajatuksia silloin.
En varsinaisesti, kun sitä oli jo odotettu ja harjoiteltu. Taisin olla jo 15v kun ekan kerran sain. Mutta se oli suuri järkytys, kun ensimmäinen tyttöystävä sain orgasmin ekan kerran naidessa. Se jumalainen kullin puristelu ja lypsäminen räjäytti tajuntani, kun pillu lypsi väkisin spermat ulos. Koukutuin heti ja sitä oli pakko saada lisää, koska en tiennyt mitään niin suurta nautintoa olen olemassakaan. Kyllä niistä on sitten nautittukin.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti, kun sitä oli jo odotettu ja harjoiteltu. Taisin olla jo 15v kun ekan kerran sain. Mutta se oli suuri järkytys, kun ensimmäinen tyttöystävä sain orgasmin ekan kerran naidessa. Se jumalainen kullin puristelu ja lypsäminen räjäytti tajuntani, kun pillu lypsi väkisin spermat ulos. Koukutuin heti ja sitä oli pakko saada lisää, koska en tiennyt mitään niin suurta nautintoa olen olemassakaan. Kyllä niistä on sitten nautittukin.
Miten siemensyöksyä odotetaan ja harjoitellaan? Minulla tuli heti, kun ensimmäisen kerran seisoi ja muutaman kerran vetelin esinahkaa edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olisi mahtavaa saada uudestaan sellainen siemensyöksy, millainen oli ensimmäinen. Olin 15-vuotias, yksin kotona ja katselin elämäni ensimmäisen kerran miestenlehteä. Jonkin ajan päästä alkoi alapäässä tuntua siltä, että siellä kuhisee muurahaisia. Juuri ja ja juuri ehdin avata vetoketjun ja laskea housuni. Kalu oli kivikovana ja mälliä lenteli ympäri huonetta valtavalla paineella. En ehtinyt edes kaluuni koskea. Se on ollut ensimmäinen ja ainoa kerta, että sain siemensyöksyn ilman, että olisin avustanut käsillä. Tämä tapahtui syksyllä 1974.
Vit.. sulla on käsittämätön muisti, muistat vuoden ja vielä vuodenajan!
Yllätyin siitä, että ei tarvinut koskea penikseeni ollenkaan. Tunsin kuinka jörgenin kalu liikkui hanurissani ja sitten tunsin, että nyt laukean eikä tosiaan tarvinut koskea kaluun ollenkaan.
Jaksuhalein, Håkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siemensyöksyä odotetaan ja harjoitellaan? Minulla tuli heti, kun ensimmäisen kerran seisoi ja muutaman kerran vetelin esinahkaa edestakaisin.
Kullini kasvoi sitä vauhtia, ettei sitä voinut olla huomioimatta, joten tuli runkattua jo paljon ennen kuin tuli eka siemensyöksy. Mutta eihän runkkausta ja pillun laukeamista voi edes verrata keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen voisi unohtaa? Aidon tavaran saamisen muistaisi varmaan vielä minuutilleen. Omaan käteen on ollut tyytyminen koko elämän tuosta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen voisi unohtaa? Aidon tavaran saamisen muistaisi varmaan vielä minuutilleen. Omaan käteen on ollut tyytyminen koko elämän tuosta alkaen.
Siis, et ole ikinä saannut pillua 66 vuoteen!!!???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen voisi unohtaa? Aidon tavaran saamisen muistaisi varmaan vielä minuutilleen. Omaan käteen on ollut tyytyminen koko
Kyllä. Poikuus on edelleen tallella ja taitaa olla kuollessakin. Kun on elänyt murrosikäisestä lähtien kuin erakko, ei naiset ole tulleet itseään tarjoamaan kotiovelle.
En yllättynyt koska olin runkannut ekaluokasta lähtien ja sitä spermaa alkoi joskus myöhemmällä iällä tulla aluksi tippa kerrassaan ja siitä se sitten vähitellen lisääntyi että ei koskaan ollut sellaista "oho" tilannetta ensimmäisen syöksyn aikana
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt koska olin runkannut ekaluokasta lähtien ja sitä spermaa alkoi joskus myöhemmällä iällä tulla aluksi tippa kerrassaan ja siitä se sitten vähitellen lisääntyi että ei koskaan ollut sellaista "oho" tilannetta ensimmäisen syöksyn aikana
Ekaluokasta eli 7-vuotiaasta? Ihme kun et runkannut jo päiväkodissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Onko tässä jotain ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Onko tässä jotain ihmeellistä?
On. Ei taida ekaluokkalaisen pippelin nypläys olla runkkamista!
Lähinnä hämmästyin, että mitä oikein tapahtui. Makasin sängyssäni mahallani ja penis oli ihan kivikova. Siinä mä painelin hiukan lantiotani patjaa vasten ja se vain tuntui hyvältä. Sitten yhtäkkiä sain siemensyöksyn ja housut oli täynnä spermaa.