Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisistä jotka ovat sääntöfanaatikkoja?

Vierailija
22.02.2025 |

Niin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sellaisia ihmisiä. Onneksi ei edes tarvitse, kun ihmiset ympärilläni ovat täyspäisiä.

Vierailija
4/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa sellaisia ihmisiä. Onneksi ei edes tarvitse, kun ihmiset ympärilläni ovat täyspäisiä.

Sama.

Vierailija
5/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla finnar är.

Vierailija
6/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätasoisista säännöistä nyt puhutaan? Fanaattisuus liikennesääntöjen tai lakien suhteen on ihan ok. Mutta fanaattisuus siitä säännöstä, että autoa ajetaan kädet 10 vaille 2 -asennossa on vähän turhaa.

Vierailija
7/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisilla säännöillä on ihan hyvä tarkoitus.

Vierailija
8/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät veitsenterällä.🤭

Vierailija
9/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ilman sääntöjä olisi kaoottista.

Vierailija
10/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkolaiset on naurettavan kilttejä. Miksi ei voisi elää vähän rennommin?

Vierailija
11/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöt tuovat ennustettavuutta.

Vierailija
12/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntöjä on hyvä noudattaa, mutta jos terve järki puuttuu niin raskasta seuraa.

Vierailija
13/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla mainitsemasi "sääntöfanaatikko". Minulle vain on luontaista ajatella, että jokaiseen asiaan löytyy viisaampien laatima ohje oli kyse ravinnosta tai liikennesäännöistä. Ja kun sääntö on olemassa sen noudattaminen on meidän jokaisen velvollisuus oli kyseessä kuinka pieni asia tahansa. 

Olen kärkäs huomauttamaan työkavereilleni ja tuttavilleni mikäli he jotain sääntöä rikkovat tai tekevät jonkin asian väärin. Valitettavasti he usein ymmärtävät tilanteen väärin ja loukkaantuvat vaikka tarkoituksenani on vain auttaa heitä. En vain voi sietää sääntöjen rikkomista tai venyttämistä.

Vierailija
14/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä kuvitteletkin olevasi sääntöjen yläpuolella, niin sinäkin noudatat monenlaisia sääntöjä arjessasi.

Vierailija
15/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alla finnar är.

Enemmän noita sääntöfriikkejä on suomenruotsalaisissa naisissa. Todella alistettuja noin ylipäätänsä. 

Vierailija
16/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta seuraa ovat. Varsinkin jos puuttuvat pienen pieniin sääntörikkomuksiin. Esim. jos vaikka tulee minuutin  myöhässä ruokatauolta.

Vierailija
17/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla mainitsemasi "sääntöfanaatikko". Minulle vain on luontaista ajatella, että jokaiseen asiaan löytyy viisaampien laatima ohje oli kyse ravinnosta tai liikennesäännöistä. Ja kun sääntö on olemassa sen noudattaminen on meidän jokaisen velvollisuus oli kyseessä kuinka pieni asia tahansa. 

Olen kärkäs huomauttamaan työkavereilleni ja tuttavilleni mikäli he jotain sääntöä rikkovat tai tekevät jonkin asian väärin. Valitettavasti he usein ymmärtävät tilanteen väärin ja loukkaantuvat vaikka tarkoituksenani on vain auttaa heitä. En vain voi sietää sääntöjen rikkomista tai venyttämistä.

Luultavasti vihaisin sinua ensimmäisen kolmen päivän jälkeen hyvin syvästi.

Vierailija
18/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä kuvitteletkin olevasi sääntöjen yläpuolella, niin sinäkin noudatat monenlaisia sääntöjä arjessasi.

Tietysti noudatan tiettyjä sääntöjä. Harmittaako ihan kamalasti, kun en kaikkea noudata? Tuupa estämään :D 

Vierailija
19/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vihaisin sinua ensimmäisen kolmen päivän jälkeen hyvin syvästi.

Nämä ihmiset ovat nimenomaan heitä, jotka savustetaan pois työpaikoilta. Meillä oli tällainen nipottaja, joka valitti esimiehelle kaikesta mitä me muut tehtiin tai muka jätettiin tekemättä. Vähemmän yllättäen hän oli ainoa, joka sai yt-neuvotteluissa kenkää.

Vierailija
20/22 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole sanonut olevansa sääntöjen yläpuolella. Kommentilla ei tarkoitettu ettei kunnioitettaisi sääntöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi