Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saavutan sillä että alan juomaan 2 lasia vettä päivässä?

Vierailija
22.02.2025 |

Yleensä en juo kuin ruoan kanssa tai sitten jotain mehua tai vaikka lenkillä erikseen tms. Niin jos ottaisi uuden tavan että aamupäivällä lasillinen ja illalla toinen?

Mitä saavutuksia sillä voi saada?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen pärjää noin vähällä vedellä? Itse en vettä juo litrakaupalla, mutta kyllä sitä 6-7 lasillista pitää päivittäin olla.

Mihin ihminen tottuu. En minäkään juo paljoa. Jotkut aavikolla asuvat kansat eivät juo juuri mitään ja silti he pärjäävät.

Vierailija
22/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juon premium juomia ja kusen hunajaa.

Niin minäkin tuota jälkimmäistä ja on virallinen diagnoosi. Diagnoosin antava nimi tulee alunperin kreikan kielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen pärjää noin vähällä vedellä? Itse en vettä juo litrakaupalla, mutta kyllä sitä 6-7 lasillista pitää päivittäin olla.

Helposti. Ravinnosta saa riittävän määrän nestettä.

Vain, jos ravinto on pelkkää lientä. 

Enpä usko, että yksikään ihminen on kuollut janoon ilman ylimääräisen veden litkimistä.

Vierailija
24/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että yksikään ihminen on kuollut janoon ilman ylimääräisen veden litkimistä.

Kuka puhui jotain ylimääräisestä tai litkimisestä? Kannattaa kerrata alakoulun biologian oppimäärä, jos ei ole vielä tuttua, mihin ihmiskeho tarvitsee vettä. 

Vierailija
25/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhui jotain ylimääräisestä tai litkimisestä? Kannattaa kerrata alakoulun biologian oppimäärä, jos ei ole vielä tuttua, mihin ihmiskeho tarvitsee vettä. 

Luepa uudelleen tämä ihan ensimmäinen kommentti. Ja ihan ajatuksen kanssa. 

"Miten ihminen pärjää noin vähällä vedellä? "

Vierailija
26/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa uudelleen tämä ihan ensimmäinen kommentti. Ja ihan ajatuksen kanssa. 

Lue ihan itse vain. Pyydä vaikka äitiä apuun, jos tuosta löydät jotain ylimääräisestä tai litkimisestä :D

Vierailija
27/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden kulutus nousee ainakin150 litraa vuodessa.

Vierailija
28/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa uudelleen tämä ihan ensimmäinen

Lue ihan itse vain. Pyydä vaikka äitiä apuun, jos tuosta löydät jotain ylimääräisestä tai litkimisestä :D

Noinko paljon ottaa päähän tulla viisastelemaan ja tajuta, että on itse mennyt ohi aiheen? Olen pahoillani.

Vierailija
29/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksi lasia mitään auta, 1,5-2,0 litraa päivässä vettä ja sokeri juomat pois, sitten on vaikutusta.

Vierailija
30/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kai nyt normaalisti ihminen juo pari litraa eikä lasia. 

1,5 litraa on normaali, toki se voi olla myös kahvia. Loppu tulee ruoan mukana.

Kahvi on diureetti! Ja pelkästään ruoan mukana ihminen ei saa tarpeeksi nesteitä! Virtsan väriä seuraamalla pystyy arvioimaan juoko tarpeeksi vettä.