Mitä saavutan sillä että alan juomaan 2 lasia vettä päivässä?
Yleensä en juo kuin ruoan kanssa tai sitten jotain mehua tai vaikka lenkillä erikseen tms. Niin jos ottaisi uuden tavan että aamupäivällä lasillinen ja illalla toinen?
Mitä saavutuksia sillä voi saada?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Itse juon premium juomia ja kusen hunajaa.
Diabetes mellitus, impotenssi
Miten ihminen pärjää noin vähällä vedellä? Itse en vettä juo litrakaupalla, mutta kyllä sitä 6-7 lasillista pitää päivittäin olla.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen pärjää noin vähällä vedellä? Itse en vettä juo litrakaupalla, mutta kyllä sitä 6-7 lasillista pitää päivittäin olla.
Helposti. Ravinnosta saa riittävän määrän nestettä.
Kesä +25-30 astetta,metsätöitä 6 litraa vettä,kerran kusella,se on näin konttorirotat.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Kai nyt normaalisti ihminen juo pari litraa eikä lasia.
1,5 litraa on normaali, toki se voi olla myös kahvia. Loppu tulee ruoan mukana.
Pari lasia eli 4dl vettä ei vaikuta yhtään mihinkään yhtään mitenkään.
Sanoisin, että pari lasia sinne tai tänne mitään meinaa. Itselläni on kotioloissa sellainen pullo mikä pitää veden kylmänä aina vieressä ja aivan huomaamatta menee suunnilleen litra päivässä koska kylmä vesi nyt vaan on niin hyvää. Olen laihtunut mutta en tiedä johtuuko vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Ravinnosta saa riittävän määrän nestettä.
Vain, jos ravinto on pelkkää lientä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että pari lasia sinne tai tänne mitään meinaa. Itselläni on kotioloissa sellainen pullo mikä pitää veden kylmänä aina vieressä ja aivan huomaamatta menee suunnilleen litra päivässä koska kylmä vesi nyt vaan on niin hyvää. Olen laihtunut mutta en tiedä johtuuko vedestä.
Vettä ei pitäisi juoda kylmänä. Haalea tai huoneenlämpöinen on elimistölle parhaaksi.
Mulla teininä kirkastui iho kun aloin juomaan 2 litraa vettä päivässä. En yhtään muista, paljon join sitä ennen, mutta todennäköisesti liian vähän.
Paremman ja virkeämmän olon ainakin.