Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne hyvän miehen ominaisuudet

Vierailija
22.02.2025 |

Aina välillä täällä kerrotaan, että ns. hyvät miehet eivät pitkään sinkkuina viihdy, vaan heidät viedään pois markkinoilta. Mitkä ne hyvän miehen kriteerit nyt sitten ovat, saisiko vaikka ranskalaisin viivoin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle hyvä mies olisi lempeä ja rauhallinen.

Onko tuollaisia IHMISIÄ edes olemassa nykyään? 

Vierailija
22/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle hyvä mies olisi lempeä ja rauhallinen.

Onko tuollaisia IHMISIÄ edes olemassa nykyään? 

On meitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex täytti aika hyvin noita hyvän miehen kriteerejä, mitkä joku luetteli. Saat kuitenkin kaupan päälle henkistä-, taloudellista ja seksuaalista väkivaltaa eri muodoissa. Eli ulkoiset asiat ei ole niitä, mihin kannattaa keskittyä. 

Vierailija
24/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Älykäs

- Hyväsydäminen

- Hyvä muna

- Hyvä talous

- Uskollinen, turvallinen, minun kallioni

Vierailija
25/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies ei juopottele. On iloinen, puhelias, uskollinen, lapsirakas ja eläinrakas. Pitää huolta itsestään ja jälkikasvustaan. 

Vierailija
26/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Vierailija
27/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Yli 185 cm pitkä

- Komea

- Lihaksikas

- Rikas

- Tuuheat tummat hiukset

- Hyvä ammatti esim. lääkäri, diplomi-insinööri, lentäjä

- Iso penis, väh. 20 cm

Pitihän se arvata, pituudesta puuttuu 2 cm!

Ei tule mitään.

Vierailija
28/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Vierailija
29/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Luotettava

- Uskollinen

- Rehellinen

- Ei ole itsekeskeinen vaan ottaa myös muut huomioon, mutta ei ole mikään alistuja kuitenkaan.

- Työelämässä, vaikka sitten vain duunari. Olen itsekin AMK:n käynyt duunari.

- Tulee omillaan toimeen eikä tarvitse olla mikään rikas.

- Kuntoilee edes jonkun verran eikä ole mikään sohvaperuna. Lähtee mun kanssa vaikka metsään rämpimään.

- Ulkonäkö mua miellyttävä. Ihan tavallinen suomalainen mies. Ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea adonis vaan tavallinen mies kelpaa oikein hyvin.

- Mielellään mua pidempi. Olen 168cm pitkä, mutta olen ollut parisuhteessa myös mua pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
30/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Luotettava

- Uskollinen

- Rehellinen

- Ei ole itsekeskeinen vaan ottaa myös muut huomioon, mutta ei ole mikään alistuja kuitenkaan.

- Kuntoilee edes jonkun verran eikä ole mikään sohvaperuna. Lähtee mun kanssa vaikka metsään rämpimään.

- Ulkonäkö mua miellyttävä. Ihan tavallinen suomalainen mies. Ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea adonis vaan tavallinen mies kelpaa oikein hyvin.

- Mielellään mua pidempi. Olen 168cm pitkä, mutta olen ollut parisuhteessa myös mua pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Pituudesta sen verran kysyn ihan yleisesti, että onko 181 cm liian lyhyt?

Vierailija
31/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Luotettava

- Uskollinen

- Rehellinen

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Pituudesta sen verran kysyn ihan yleisesti, että onko 181 cm liian lyhyt?

Et voi olla tosissasi. Mikä ihmeen pakkomielle joillakin miehillä on pituudesta? Kuvitellaan, että kaikki naiset haluaa jonkun pari metrisen miehen.

181cm on hyvä pituus, mutta tuollainen epävarma luonne on luotaan työntävä. Lisäksi todella vastenmielistä olettaa naisten haluavan mahdollisimman pitkän miehen. 

Vierailija
32/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni:

- Maskuliininen (aktiivinen, haluaa johtaa ja pitää naisesta huolta)

- Hyvässä kunnossa fyysisesti

- älykäs 

- Huumorintajuinen

- on joku intohimo, esim oma työnsä

- kiltti, empaattinen ja hyväsydäminen

- Huumorintajuinen ja seksikäs (hyvä sängyssä, osaa ja tietää mistä nainen nauttii)

Siinä jotain 😌

Vierailija
33/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Luotettava

- Uskollinen

- Rehellinen

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Pituudesta sen verran kysyn ihan yleisesti, että onko 18

Ihan tosissani kysyin, sillä on tullut nähtyä mm. deittiprofiileja, joissa esim. toivotaan, että olethan vähintään 185 cm pitkä.

Itse olen täysin sinut pituuteni kanssa enkä mielestäni ole millään tavoin epävarma luonnekaan. Se, että asiasta kysyn, ei tee minusta epävarmaa.

Jotkut naiset nimittäin nimenomaan haluavat pitkän miehen, mutta eivät tietenkään kaikki. Näin en ole myöskään väittänyt, olettanut tai ajatellut.

Vierailija
34/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Luotettava

- Uskollinen

- Rehellinen

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Pituu

Selittele mitä tahdot. Miinuspisteitä ropisi ja rankasti tuon sun kysymyksen vuoksi. Jos olisit sinut pituutesi kanssa, niin et kyselisi tuollaisia. Tympeää tuollainen olettaminen. En voi sietää sun kaltaisia ihmisiä.

Vierailija
35/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi