Ne hyvän miehen ominaisuudet
Aina välillä täällä kerrotaan, että ns. hyvät miehet eivät pitkään sinkkuina viihdy, vaan heidät viedään pois markkinoilta. Mitkä ne hyvän miehen kriteerit nyt sitten ovat, saisiko vaikka ranskalaisin viivoin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle hyvä mies olisi lempeä ja rauhallinen.
Onko tuollaisia IHMISIÄ edes olemassa nykyään?
On meitä :)
Ex täytti aika hyvin noita hyvän miehen kriteerejä, mitkä joku luetteli. Saat kuitenkin kaupan päälle henkistä-, taloudellista ja seksuaalista väkivaltaa eri muodoissa. Eli ulkoiset asiat ei ole niitä, mihin kannattaa keskittyä.
- Älykäs
- Hyväsydäminen
- Hyvä muna
- Hyvä talous
- Uskollinen, turvallinen, minun kallioni
Hyvä mies ei juopottele. On iloinen, puhelias, uskollinen, lapsirakas ja eläinrakas. Pitää huolta itsestään ja jälkikasvustaan.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Vierailija kirjoitti:
- Yli 185 cm pitkä
- Komea
- Lihaksikas
- Rikas
- Tuuheat tummat hiukset
- Hyvä ammatti esim. lääkäri, diplomi-insinööri, lentäjä
- Iso penis, väh. 20 cm
Pitihän se arvata, pituudesta puuttuu 2 cm!
Ei tule mitään.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Luotettava
- Uskollinen
- Rehellinen
- Ei ole itsekeskeinen vaan ottaa myös muut huomioon, mutta ei ole mikään alistuja kuitenkaan.
- Työelämässä, vaikka sitten vain duunari. Olen itsekin AMK:n käynyt duunari.
- Tulee omillaan toimeen eikä tarvitse olla mikään rikas.
- Kuntoilee edes jonkun verran eikä ole mikään sohvaperuna. Lähtee mun kanssa vaikka metsään rämpimään.
- Ulkonäkö mua miellyttävä. Ihan tavallinen suomalainen mies. Ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea adonis vaan tavallinen mies kelpaa oikein hyvin.
- Mielellään mua pidempi. Olen 168cm pitkä, mutta olen ollut parisuhteessa myös mua pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
- Luotettava
- Uskollinen
- Rehellinen
- Ei ole itsekeskeinen vaan ottaa myös muut huomioon, mutta ei ole mikään alistuja kuitenkaan.
- Kuntoilee edes jonkun verran eikä ole mikään sohvaperuna. Lähtee mun kanssa vaikka metsään rämpimään.
- Ulkonäkö mua miellyttävä. Ihan tavallinen suomalainen mies. Ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea adonis vaan tavallinen mies kelpaa oikein hyvin.
- Mielellään mua pidempi. Olen 168cm pitkä, mutta olen ollut parisuhteessa myös mua pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Pituudesta sen verran kysyn ihan yleisesti, että onko 181 cm liian lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Luotettava
- Uskollinen
- Rehellinen
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Pituudesta sen verran kysyn ihan yleisesti, että onko 181 cm liian lyhyt?
Et voi olla tosissasi. Mikä ihmeen pakkomielle joillakin miehillä on pituudesta? Kuvitellaan, että kaikki naiset haluaa jonkun pari metrisen miehen.
181cm on hyvä pituus, mutta tuollainen epävarma luonne on luotaan työntävä. Lisäksi todella vastenmielistä olettaa naisten haluavan mahdollisimman pitkän miehen.
Oma mielipiteeni:
- Maskuliininen (aktiivinen, haluaa johtaa ja pitää naisesta huolta)
- Hyvässä kunnossa fyysisesti
- älykäs
- Huumorintajuinen
- on joku intohimo, esim oma työnsä
- kiltti, empaattinen ja hyväsydäminen
- Huumorintajuinen ja seksikäs (hyvä sängyssä, osaa ja tietää mistä nainen nauttii)
Siinä jotain 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Luotettava
- Uskollinen
- Rehellinen
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Pituudesta sen verran kysyn ihan yleisesti, että onko 18
Ihan tosissani kysyin, sillä on tullut nähtyä mm. deittiprofiileja, joissa esim. toivotaan, että olethan vähintään 185 cm pitkä.
Itse olen täysin sinut pituuteni kanssa enkä mielestäni ole millään tavoin epävarma luonnekaan. Se, että asiasta kysyn, ei tee minusta epävarmaa.
Jotkut naiset nimittäin nimenomaan haluavat pitkän miehen, mutta eivät tietenkään kaikki. Näin en ole myöskään väittänyt, olettanut tai ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Luotettava
- Uskollinen
- Rehellinen
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Pituu
Selittele mitä tahdot. Miinuspisteitä ropisi ja rankasti tuon sun kysymyksen vuoksi. Jos olisit sinut pituutesi kanssa, niin et kyselisi tuollaisia. Tympeää tuollainen olettaminen. En voi sietää sun kaltaisia ihmisiä.
Onko tuollaisia IHMISIÄ edes olemassa nykyään?