Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini (nainen) väittää, että alkohilia ja röökiä voi vetää raskauden aikana kunhan tekee sen "kohtuudella"

Vierailija
21.02.2025 |

Ja tää ei sitten edes ole mikään provo, oon itsekin ihan kuuppa himmeenä et miten sille sais päähän että on väärässä ja vielä pahasti väärässä?

M

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit netistä kuvia alkoholin ja tupakan aiheuttamista vaurioista vauvoilla ja pikkulapsella sekä esität nämä todisteet.

Vierailija
2/6 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ketään kaveria ole tuon ikäistä, olet vanha pappa 68v ja nimeltäsi Jocke Grönholm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista väittänyt nainen oli synnytyssairaalassa samassa huoneessa kanssani, kun minun normaalipainoinen ja -pituinen lapseni syntyi - samaan aikaan kuin naisen 1,8-kiloinen reppanavauva. Koska minulla ei ollut korvatulppia, jouduin kuuntelemaan ylilääkärin suuttumusta naisen suhteen. Lääkäri todella antoi kuulua, mitä ajatteli naisesta, jonka argumentit olivat luokkaa ,,Kun mun kaverit sanoi ettei siitä ole mitään haittaa,, 

Lapsi oli lastensairaalassa lämpösängyssä (muistelisin että ennen se olisi ollut keskoskaappi nimeltään) 2 kuukautta ennenkuin pääsi kotiin, josta sillä välillä oli naisen esikoinen (3) otettu huostaan. 

Vierailija
4/6 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepsylapsi coming up. Itse kärsii myös seurauksista, mutta lasta käy sääliksi. Ikuinen elämä vajakkina.

Vierailija
5/6 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kaltaisillaan on surullisen paljon lapsiparkoja, jotka oppivat myöhään lukemaan, ovat väkivaltaisia, eivät opi laskemaan ja ovat yhteiskunnan tuen kohteena koko elämänsä.

Vierailija
6/6 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi. Se kyllä vahingoittaa lasta.