Onko mies-sukupuolta koskaan opetettu tai koulittu mihinkään ?
Esimerkki: kahvipurkista on kahvi loppu. Mies laittaa tyhjän kahvipurkin takaisin kaappiin ja odottaa, että joku muu täyttää sen kuin hän itse, vaikka hän sieltä kaapii viimeiset muruset. Naapurissa asuu fiksu DI-mies ja toisella puolella katua fiksu talouspäällikkö, täällä meillä asuu tämä esimerkkini kuvaama perkeleen sika.
Kommentit (9)
Näinhän se menee. Mies valittaa, että deodorantti on loppu. No mikset ostanut sitä kaupasta...
No, sinkkumiehiä on aika paljon, ja kaipa nekin osaa kahvinsa ja dödönsä itse ostaa.
Ja eikös armeijassa tehdä pojista miehiä? Ja naisiakin siellä nykyään on...
Onneksi palstalla ei koskaan ole yhtään miesvihaa. Yhtään.
Vierailija kirjoitti:
No, sinkkumiehiä on aika paljon, ja kaipa nekin osaa kahvinsa ja dödönsä itse ostaa.
Ja eikös armeijassa tehdä pojista miehiä? Ja naisiakin siellä nykyään on...
Jostain syystä se omatoimisuus loppuu siihen, kun pääsevät parisuhteeseen.
Yhtä lailla molemnat sukupuolet orjuutetaan yhdeksän vuotta kestävään aivopesuun.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Miehet tappeli henkensä kaupalla isänmaan ja kotiensa puolesta n. 80 vuotta sitten. En tiedä koulittiinko niitä ollenkaan.
Nyt tämä tilanne saattaa taas olla lähempänä kuin arvaammekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Miehet tappeli henkensä kaupalla isänmaan ja kotiensa puolesta n. 80 vuotta sitten. En tiedä koulittiinko niitä ollenkaan.
Veikkaan että kysymys koski nyt alle 100v miehiä.