Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Missä iässä tajusit, että mitään rakkautta ei ole tulossa tässä elämässä?
21.02.2025 |
Minä aikalailla 43-vuotiaana. Ehkä seuraavassa elämässä sitten on parempi onni sen suhteen :)
Kommentit (23)
Olin 30+ kun tajusin että naisen rooli parisuhteissa on peestä. Suurin osa ikäisistäni miehistä toivoo perinteistä suhdetta (yhteenmuutto, nainen hoitaa kodin jne), joten ei kiitos. Nuorempiin en kykene, joten sinkkuna taidan jatkaa hamaan lopuun asti.
Olen kyllä oppinut jo nuorempana, että miehille rakkaus = seksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei sen tarvitse olla mikään tavoittelemisen arvoinen asia vaan tulee jos on tullakseen. Ennemminkin toin asiassani esille sitä kuinka paljon jää kokematta asioita jos ei anna mahdollisuutta niiden toteutua. Pilvilinnojen maalaminen tuottaa usein pettymyksen. Parempi on elää jalat vankasti maan pinnalla, elää hetkessä nautiskellen päiväkohtaisista ilon aiheista. Ylipäätään tarkastella maailmaa ennemmin positiivisin silmin eikä anna liikaa asioiden vaivata pientä mieltään. Kaikki alkaa ja loppuu aikanaan, itse voi vaikuttaa moniinkin asioihin, tehdä asioiden eteen jotakin mikä vie asioita eteenpäin. Ei liikaa miettiä menneitä vaan keskittyä enemmän nykyhetkeen. Olla sinut itsensä kanssa, antaa hymyn loistaa ja tukea sekä kannustaa muita.