Näitä karkkeja suomalaiset toivovat takaisin: Lapsuuteni lemppari
Iltalehden lukijat ovat puhuneet. Mitä karkkia sinä kaipaat?
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/d950ef62-7efa-4466-8724-21a…
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
En syö karkkia 🍬
Ja tätähän kysyttiin.
Karpaloa pyöriteltynä tomusokerissa löytyy lähes kaikista Viro-kaupoista, mm. Eestin herkut jne. Kylmähyllystä, kakkujen vierestä. Ovat herkkua!
Vierailija kirjoitti:
Siesta-suklaapatukoita 😘
Olin kokonaan unohtanut! 🤤
Kevät-karkki, muistaako kukaan muu vai olenko ainoa? Se oli suorakaiteen muotoinen, punaista marmeladia jonka molemmilla puolilla oli valkoinen sokerikerros. Se oli kääritty vaaleanpunaiseen paperiin jossa oli joku keväinen maisemakuva. Minulla on hämärä mielikuva että jokin pieni tehdas olisi valmistanut sitä, ei mikään näistä isoista karkin valmistajista.
Minä niitä sitkeitä nee ke rin päitä.Oli hyviä- Ja Erikiva toffeeta. Banaanisuukkoja.
Ne minttu-Tuplat, jotka tulivat sellaisessa kipossa. Olivat parempia kuin se nykyinen mintun makuinen patukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö karkkia 🍬
Ja tätähän kysyttiin.
Uskomattomia tolloja täällä. Eivätkö älyä viestin sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
80-luvun Reilu satsi -raesekoitus.
Tämä taisi aikoinaan kuulua Siwan tuotevalikoimaan?
Ja ne ihanat karamellinmakuiset kahvinpavut suklaakuorrutusella. Aivan parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne ihanat karamellinmakuiset kahvinpavut suklaakuorrutusella. Aivan parhaita.
KAHVINMAKUISET;
Sellainen pieni hedelmäkaramelliaski missä oli peikko kannessa. Ne oli ihania mutta en muista nimeä. Ja sitten ei ole makeinen tämä toinen mutta kaktusjuoma. Taisi olla Grandin. Ja ne jalkapohjan näköiset mehujäät sellaiset pienet sininen pussi.
Oletko varma, ettei dementia sotke jo ajatuksiasi noin vanhassa asiassa?