Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologi kirjoittaa tietokirjassa, että vanhempien eroriski on korkeimmillaan esikoisen ollessa 4-vuotias

Vierailija
21.02.2025 |

Luin erästä tietokirjaa, jonka on kirjoittanut psykologi. Hän kirjoitti siinä, että jos perheessä on yksi lapsi, niin vamnhempien eroriski on korkeimmillaan esikoisen ollessa 4-vuotias ja jos perheeseen hankitaan toinen lapsi, niin eroriski on silloin korkeimmillaan esikoisen ollessa 7-vuotias.

Mitä mieltä olette tästä väitteestä? Tuskin nuo iät on ihan päästä keksitty, varmasti nuo joihinkin tilastoihin perustuu...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun lähipiirissä erottu noin. Lapset ovat olleet paljon vanhempia. Omalla kohdallakin nuorin lapsi oli 12v, kun erosin. 

Vierailija
2/7 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hänellä on jokin näkemys ja ehkä tilastoitua tietoa joltakin ajalta.

Eihän tuo silti mikään autenttinen totuus ole.

Voi miettiä tätä nykyaikaakin ja ihmisiä sekä koko elämää. Ehkä eroja tulee kun lapset kasvavat ja silloin on helpompi yksin hoitaa niitä lapsia kun on se oma vuoro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi kirjoittaa tietokirjan perustuen johonkin. Kannattaa lukea kriittisesti ajatuksella.

Vierailija
4/7 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kerran tutustuin nelikymppiseen mieheen, jolla oli 3- ja 11-vuotiaat lapset ja ne oli eri naisten kanssa tehty. Eli se mies on kahdesti eronnut lapsen ollessa pieni. Ja hän vielä sanoi haluavansa pari lasta lisää.

Vierailija
6/7 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä kerran tutustuin nelikymppiseen mieheen, jolla oli 3- ja 11-vuotiaat lapset ja ne oli eri naisten kanssa tehty. Eli se mies on kahdesti eronnut lapsen ollessa pieni. Ja hän vielä sanoi haluavansa pari lasta lisää.

Ei ilmeisesti tutustuminen johtanut pitemmälle?

Vierailija
7/7 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Ainakin täällä yksi yleisimmistä aiheista on miesten käytös pikkulapsiperheessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi