Selaan Tinderiä vanhempana miehenä
Nainen 1. Tätimäinen look ei sytytä, ei jatkoon
Nainen 2. "Pelit on pelattu parikymppisenä" Kaikki hauska siis tehty muiden miesten kanssa, minä joku vararengas. Ei jatkoon
Nainen 3. Viinilasi kädessä, wine & travel. En halua alkoholista, enkä ehdi matkustaa koko ajan. Ei jatkoon
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ros--kaväen paikka
Siellä on porukkaa joka lähtöön. Itse löysin vaimoni sieltä. Fiksu, ahkera, neitsyt, 18-vuotias, harras kristitty, vauraasta perheestä. Olin itse jo reippaasti kolmekymppinen.
*laittaa tätivaatteet päälle, taustalle viinitonkka*
*kirjoittaa bioon että pelailtu pelejä koko elämä ;-) joten nyt olisi kiva vihdoin rauhoittua seksittömään suhteeseen kasvattamaan kissoja*
Kas, ap näyttää impotentilta ja voi hoitaa kissaani sillä aikaa kun matkustelen *supertykkää ap:ta*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ros--kaväen paikka
Siellä on porukkaa joka lähtöön. Itse löysin vaimoni sieltä. Fiksu, ahkera, neitsyt, 18-vuotias, harras kristitty, vauraasta perheestä. Olin itse jo reippaasti kolmekymppinen. Isäsi oli neitsyt
Vierailija kirjoitti:
*laittaa tätivaatteet päälle, taustalle viinitonkka*
*kirjoittaa bioon että pelailtu pelejä koko elämä ;-) joten nyt olisi kiva vihdoin rauhoittua seksittömään suhteeseen kasvattamaan kissoja*
Kas, ap näyttää impotentilta ja voi hoitaa kissaani sillä aikaa kun matkustelen *supertykkää ap:ta*
Reps :DD
Tuota "huoraamisvuoteni ovat jo takana" -julistusta olen aina ihmetellyt jo aikoina ennen Tinderiä.
Vanhempana siis olet joku kuusikymppinen?
Sun perhejunat meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Tuota "huoraamisvuoteni ovat jo takana" -julistusta olen aina ihmetellyt jo aikoina ennen Tinderiä.
Aika moni elää nuorena villisti ja alkaa vanhempana kaipaamaan rauhallista elämää. Ihan miehissä kuin naisissakin. Itse en välttämättä edes haluaisi seksisuhdetta asuinkumppanin kanssa, liian iso riski draamalle ja epätoivotulle vonkaamiselle. Koti on kiva pitää turvallisena ja rauhallisena paikkana, missä ei saa missään olosuhteissa joutua pelkäämään tai ahdistumaan
Sähän oot kuin tenava karkkikaupassa 0,50 euroa taskussa. Mikään ei riitä.
Ros--kaväen paikka