Kuka katsoo sellaista paskaa kuin sohvaperunat?
Mitä helvettiä ylen pässit on miettineet tuollaisen paskan esittämisestä Suomen kansalle?
Kommentit (44)
Katsotaan ihmisiä katsomassa telkkaria, voiko tylsempää olla?
Pelkästään Areenasta uusinta jaksoa on katsottu yli 108 000 kertaa, niin ap?
Mitä helvettiä ap-pässi on miettinyt tällaisen paskan suoltamisesta av:n lukijoille?
Kyllä Suomesta aina vähintään 110000 kusipäätä löytyy katsomaan vaikka näytettäs TV:ssä ulosteen syömistä.
Harvemmin katson telkkaria vaikka sen omistankin. Tuohan on ihan oiva sarja siihen, että pysyy mukana siinä mitä kuraa sieltä tulee. Säästää aikaa.
Joskus katon kun on tylsää mutta paskaahan se on. Ei sentään yhtä säälittävä kuin tempparit, jota en ole koskaan edes vilkaissut, enkä aiokaan.
Siitäkin on tullut 100 % woketusohjelma. Yle sen hallitsee, mutta ei juuri muuta
En pidä siitä ohjelmasta. Ihan hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin on tullut 100 % woketusohjelma. Yle sen hallitsee, mutta ei juuri muuta
housuissas on woketusohjelma!
Pitää olla aika tylsää elämässä, että kuluttaa arvokasta aikaansa tuohon.
Ne sohvikset itse. Haetaan näkyvyyttä omille instatileilleen. Eläkeläiset ymmärtää että halutaan tempasta ja kerran elämässä mennä teeveeseen, tulipahan tehtyä, ei tarvitse kiikkustuolissa miettiä. Mutta useimmat näistä ovat rakastuneet omiin naamoihinsa ja haluavat niille huomiota myös muilta teeveen katselijoilta.
Varmaan persut vahtaa. ÄO riittänee...
Sellaiset, jotka tykkää katsoa esim jonkun papan inttämässä ja arvostelemassa vaimonsa leipomuksia. Ja se on sitä tosirakkautta.
Minä nauhoitan ja talletan joka jakson olenhan PerSu!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan persut vahtaa. ÄO riittänee...
Osu...eiku ei. Minähän olen tekniikan tohtori ja kannatan kokoomusta.
Minä katson. Mitä haluat tietää minusta?