Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu?
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (13)
Yksi eksäni kutsui minua kodiksi, että minun kanssani hän kokee löytäneensä kotinsa. Se oli suloisesti sanottu. Tämä nyt useamman esimerkin joukosta tulee mieleen.
Eräs ystäväni sanoi kerran keskustelun lomassa kasuaalisti "...koska sä olet niin karismaattinen" ja se jotenkin oli yllättävää hunajata korvalle. En muista milloin olisin ollut yhtä häkeltyneen mielissäni siitä miten joku on mua luonnehtinut :D
Karismaattinen... vieläkin vähän iloisesti läikähtää sisällä kun muistelen tuota vilpitöntä lausahdusta, jota ei edes ollut tarkoitettu varsinaisesti kehuksi tai ylistykseksi.
Ja noh, kieltämättä mun sosiaaliset taidot on kantaneet mun elämässä pidemmälle kuin parhaallakin tahdolla keskinkertainen älykkyys tai kyvykkyys.
Se kun joku sanoi minulle "hyppää mäkeen" sen sijaan että kehotti tappamaan itseni kuten yleensä. Se lämmitti joulumieltä.
*Pvän 2. kommenttini.👋
____
Kommentit, jotka päättyvät hymiöllä =D/:D
eivät yksikään ole minulta.
[Muualla käytän tuontyylisiä aasialaisia
emoticoneja].
+
En koskaan kommentoi poliittisiin tai
naisten/miesten ulkonäköön liittyviin.
+
En puhu paikkakuntani enkä naapurustoni
asioista sanallakaan - millään
somealustoilla. Paitsi positiivista palautetta;
olenkin usein antanut 'korkeat tähdet'
saamastani savol. as.palvelusta.
.
Kivaa talvipäivää kaikille.
Sanoi tuossa, että oon maailman kaunein nainen!!!
Ollessani ujo pullukka teini eräs luokkani pojista sanoi "älä välitä siitä et muut haukkuvat sua rumaksi ja lihavaksi, minusta sinä olet kaunis".
Nykyisin ollaan molemmat jo aikuisia ja naimisissa ollaan oltu 6 vuotta.
Jörö nykytapailumies sanoi että kun minä tulen paikalle niin koko huone valaistuu.
"Onpa se iso", en kyllä tiedä mitä sillä tarkoitti. \_()_/
Olet tosi mukava, mutta...
Tämän saa kuulla joka kerta kun ilmaisee tunteitaan.
"Sinulla on iso pää". Niin onkin, mutta kun on iso pää, niin on isot aivot ja myös enemmän älyä.
Olisikohan vaikka se, kun teininä sain tytöltä kirjeen, jossa hän kehui minua mielenkiintoiseksi ja olisi halunnut tutustua paremmin.