Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos olisit mies...

Vierailija
20.02.2025 |

niin minkälainen mies haluaisit olla? Haluaisitko olla melko feminiini, jolloin saisit olla mahdollisimman samankaltainen kuin olet nytkin, vai kenties korostetun miehekäs?

Kerro mielellään muutenkin, että minkälainen mies haluaisit olla. (Jos nyt siis sinun olisi ihan pakko olla mies)

Aion pidättää hengitystäni, kunnes eräs höhlä tulee ilmoittamaan aikooko tällä kertaa vastata puutteellisesti otsikoituun aloitukseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Vierailija
2/9 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Meinasi jo taju lähteä. 🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minä jos miehenä olisin päivän ajan nainen, niin masturboisin koko päivän niin oppisin kaiken sen mistä puolisino ei siveyden sipulina kehtaa kertoa.

Vierailija
4/9 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit sitten kuitenkin! Kuten aina. Mikähän sinuakin vaivaa!🗣

Vierailija
5/9 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla olis munat

Vierailija
6/9 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin timmi ja urheilullinen, niinkuin nyt olen naisenakin. Nautin siitä, että on fyysisesti hyvässä kunnossa ja voi tehdä helposti asioita. Olisin sellainen kohtuullisen maskuliininen, oikeudenmukainen ja empaattinen. Olisin itse asiassa sellainen, minkälaisista miehistä näin naisena pidän.

Vierailija
7/9 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin timmi ja urheilullinen, niinkuin nyt olen naisenakin. Nautin siitä, että on fyysisesti hyvässä kunnossa ja voi tehdä helposti asioita. Olisin sellainen kohtuullisen maskuliininen, oikeudenmukainen ja empaattinen. Olisin itse asiassa sellainen, minkälaisista miehistä näin naisena pidän.

Kiitoksia asiallisesta vastauksesta. 🙂

Olet ilmeisesti itse hivenen jätkämäinen nainen? En tarkoita, että olisit ruma tai mitään sellaista negatiiviseksi tulkittavaa.

Vierailija
8/9 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣👍

Vierailija
9/9 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta minä jos miehenä olisin päivän ajan nainen, niin masturboisin koko päivän niin oppisin kaiken sen mistä puolisino ei siveyden sipulina kehtaa kertoa.

Melkein kuin David coverdale. 🖕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme