Mihin maahan aiot seuraavaksi matkustaa?
Kommentit (64)
Japanin matka tuossa keväämmällä.
Portugaliin, josta just palasin lomalta.
Iso-Britannian ja Irlannin kierros on luultavasti seuraava kohde.
Vierailija kirjoitti:
Montenegro ja Italian Sisilia tai Sardinia kiehtovat. Sardiniassa ilmeisesti ovat aika kyllästyneitä turisteihin, niin ehkä se pitää tiputtaa pois, tosin voisi kuvitella Sisiliassa olevan sama homma? Ehkä siis se Montenegro.
Sisilia ja Sardinia mun listalla, molemmissa käynyt kerran ja ehdottomasti haluan uudestaan kummallekin saarelle
En havainnut mitään turisti-vihaa kummassakaan paikassa
Jatkossa pysyn sivistyneessä Euroopassa.
Nizza, Pariisi, Rooma, Madrid, kaikki missä mahdollisimman vähän kuuluu venäjää.
Jenkit myös nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montenegro ja Italian Sisilia tai Sardinia kiehtovat. Sardiniassa ilmeisesti ovat aika kyllästyneitä turisteihin, niin ehkä se pitää tiputtaa pois, tosin voisi kuvitella Sisiliassa olevan sama homma? Ehkä siis se Montenegro.
Sisilia ja Sardinia mun listalla, molemmissa käynyt kerran ja ehdottomasti haluan uudestaan kummallekin saarelle
Turisti-viha/ulkomaalais-viha on vain ja ainoastaan espanjalainen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Saastuttajat!
Sinä olet, saastutit tämänkin ketjun.
Koronan aikaan lennot vedettiin lähes nollaan, silti maapallon kuormitus ei juurikaan vähentynyt. Siinä sinulle loppuelämäksesi mietittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turisti-viha/ulkomaalais-viha on vain ja ainoastaan espanjalainen juttu.
Siellä sun täällä, muttei niin paljon kuin uutisjutuista voisi päätellä.
Wyoming ja Montana kesällä. Ehkä samalla Dakotat. Joo ja vaikka Trump on kova tekijä, niin niin kova se ei ole, että päättäisi missä minä matkustelen.
Lähi-itäkeskukseen. Tarttee ostaa uusi kaapu.
Vierailija kirjoitti:
Montenegrossa jos jossain ollaan turisteihin kyllästyneitä. Missään turistikohteessa en niin tympeää palvelua ole saanut, kuin Kotorinlahdella.
USA:han duunimatkalle ensi viikolla.
Skotlantiin ajellaan huomenna heti aamusta. (Lontoosta siis)
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa pysyn sivistyneessä Euroopassa.
Nizza, Pariisi, Rooma, Madrid, kaikki missä mahdollisimman vähän kuuluu venäjää.
Jenkit myös nounou.
Nizzassa ainakin kuulee venäjää paljon ja Pariisissa melkein yhtä paljon.
Saksan Legoland+ Dachau on yksi vaihtoehto. Jotain leppoisampaa lomailua kaipaisin siihen lisäksi. En ole vielä keksinyt mitä.