Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämä tylsää jos

Vierailija
20.02.2025 |

Käy töissä, vapaa ajalla ulkoilee koirien kanssa, joskus silloin tällöin viihteellä/keikoilla. Rakastan luontoa ja musiikkia. 

Asun yksin, sinkku ei lapsia. Jotenkin aina saanu kuvan että ihmisen pitäis suorittaa elämäänsä, tehdä paljon asioita. Muuten jää elämä elämältä ? Mutta jos oon tyytyväinen juuri siihen et mun ei tarvi vana säntäillä ja suorittaa ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ulkopuolisten silmin olla tylsää, mutta jos se on toive-elämää niin se on hyvä. Itse myös vietän rauhallista ja vaatimatonta elämää. En matkustele enkä hae jännitystä. En käy viihteellä enkä keikoillakaan. Käyn töissä ja viihdyn kotona. 

Vierailija
2/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tylsää jos sinä pidät tuosta elämästä. Annathan minun kuitenkin "suorittaa" eli olla aktiivinen ja tehokas, minä pidän taas sellaisesta elämäntyylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat elää niin kuin haluat. Älä kuitenkaan tuomitse niitä jotka haluaa toisenlaista elämää. 

Vierailija
4/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan muut olisi tuomitsematta mun tapaani. Saan aika usein kuulla että pitäs olla jotain muutakin kun kotona oloo

Vierailija
5/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan elämässä paljon tapahdu, silti itse en koe että on tylsää vaikka joku toinen ehkä niin ajattelee. Olen tyytyväinen elämääni ja se riittää minulle, muista viis. Elä siis niinkuin sinusta tuntuu hyvältä.

Vierailija
6/6 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsestä tuntuu hyvältä, niin ei tuossa elämäntavassa ole mitään pahaa. Itse en jaksaisi, jos kokoajan pitäisi olla menossa, niin elän myös hyvin samankaltaisesti kuin sinä, mutta sillä erotuksella, että asun kumppanin kanssa joka viettää myös hyvin seesteistä elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme