Temu Selänne on yksi aikamme suurista suomalaisista ajattelijoista
Näkemykselliset twiitit ja väsymätön ponnistelu Donald Trumpin tukemiseksi jäävät historiaan vielä jälkipolvienkin ihasteltaviksi
Kommentit (117)
Ajattelija siinä missä Sanna Marin.
Teemu on yksi suurimmista kiekollisista ajattelijoista; ilman kiekkoa peli ei sitten niin sujunutkaan :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan edes yhtään hävettää. Tuskin, ei nämä Trump-fanaatikot tunne häpeää.
Ei hävetä. Itse olen rauhan kannalla Ukrainassa sekä uusien vaalien kannalla Ukrainassa. En näe siinä mitään pahaa, että tappaminen loppuu, ainoastaan se, että rauha on oikeudenmukainen ja realistinen.
Niin ? Miten tuo liittyy siihen ?
Vierailija kirjoitti:
Mijdihän Teemu ei silti ole pääministerinä? Näkisitkö mitään estettä sille, kun hän on mieluistasi sukupuoltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan edes yhtään hävettää. Tuskin, ei nämä Trump-fanaatikot tunne häpeää.
Ei hävetä. Itse olen rauhan kannalla Ukrainassa sekä uusien vaalien kannalla Ukrainassa. En näe siinä mitään pahaa, että tappaminen loppuu, ainoastaan se, että rauha on oikeudenmukainen ja realistinen.
Niin, Biden ei tehnyt elettäkään sodan lopettamiseksi. Onhan hänellä ja pojallaan bisneksiä Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna nyt oli demarien tyhjäpää keulakuva. Hyvin upposi 'mielikuvamarkkinointi' suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mijdihän Teemu ei silti ole pääministerinä? Näkisitkö mitään estettä sille, kun hän on mieluistasi sukupuoltakin.
Ei ole poliittinen broileri. Ei Sannaakaan kansa äänestänyt pääministeriksi.
Veikkaan että Selänteillä on ns. tilapäinen huoltotauko. Viinivarastoja on täydennetty ja nyt niitä tyhjennetään ankarasti.
Samalla yritetään soitella iltapaskoihin vinkkiä siitä miten suomalaiset on ilkeitä. Itkuntuhruuset puhelut ei mene perille kun numerot on estetty toimituksissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Biden ei tehnyt elettäkään sodan lopettamiseksi. Onhan hänellä ja pojallaan bisneksiä Venäjällä.
Ei ole. Biden tuki hyökkäyksen uhria. Trump tukee hyökkääjää, koska on Putinin taskussa.
Ja niin olet sinäkin, ryssyntorakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Trumpilla ei ole? Tiesitkö, että venäläiset oligarkit ja pankit ovat tekohengittäneet Trumpin liiketoimintaa sijoittamalla siihen.
Veikkaan, että Trump jää kohta saikulle eikä palaa virkaansa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna nyt oli demarien tyhjäpää keulakuva. Hyvin upposi 'mielikuvamarkkinointi' suomalaisiin.
Marinilla on kyllä aivan oikeaa kompetenssia Selänteeseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poliittinen broileri. Ei Sannaakaan kansa äänestänyt pääministeriksi.
Mikä olikaan Purran tai Halla-ahon työhistoria?
Marin on ollut töissä teini-iästä lähtien ja lisäksi korkeakoulutettu ammattijohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinilla on kyllä aivan oikeaa kompetenssia Selänteeseen verrattuna.
Jos laskee turhanpäiväisen ratikkavänkäyksen kompetenssiksi. Tyhjäpäisyys menee valitettavasti läpi koko suomalaisen poliittisen kentän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Trumpilla ei ole? Tiesitkö, että venäläiset oligarkit ja pankit ovat tekohengittäneet Trumpin liiketoimintaa sijoittamalla siihen.
Muskin velkoja myytiin juuri noin 15 miljardin arvosta oletettavasti venäläisille.
Hullut äijät on täysin Venäjän taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uskot siis että Trumpin rauhanneuvottelut ovat oikeudenmukaiset? Hänhän syytti Zelenskyä diktaattoriksi ja väitti hänen aloittaneen sodan.
Uskon kyllä että moni Trumpin kannattaja suojaa psyykettään keksimällä kaikenlaisia puolustustarinoita sen sijaan, että muuttaisivat mieltään.
Odotetaan nyt tulosta, kun eihän me voida siihen tällä autistisella kirkumisella vaikuttamaan. Mikäli Ukraina ryöstetään täysin, niin sitten käännyn Trumppia vastaan.
Teemu the Finnish Flash Selänteelle oma liputuspäivä. Teemu on Suomi-hokin 'Jean Sibelius'. Liputuspäivä voisi olla 13.8. perustuen hänen pelinumeroihinsa 8 sekä 13.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkuin Pasi the incel peruskoulun kasiluokalta
Hänellä on lähes yli-inhimillinen älykkyys. Jääkiekkoa ei pelata lihaksilla eikä keholla vaan aivoilla, kuten shakkiakin. Sen vuoksi hän kykenee näkemään ns. "ison kuvan" ja naiset.
Teemu, tuu selittämään miten viisas mies Trump on.
Sirpakin saa antaa asiantuntijalausunnon hieroja/kotirouvan näkökulmasta, jos se ei liikaa haittaa hänen chardonnayn nauttimistaan.