Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temu Selänne on yksi aikamme suurista suomalaisista ajattelijoista

Vierailija
20.02.2025 |

Näkemykselliset twiitit ja väsymätön ponnistelu Donald Trumpin tukemiseksi jäävät historiaan vielä jälkipolvienkin ihasteltaviksi

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu, tuu selittämään miten viisas mies Trump on.

Sirpakin saa antaa asiantuntijalausunnon hieroja/kotirouvan näkökulmasta, jos se ei liikaa haittaa hänen chardonnayn nauttimistaan.

Vierailija
22/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelija siinä missä Sanna Marin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on yksi suurimmista kiekollisista ajattelijoista; ilman kiekkoa peli ei sitten niin sujunutkaan :P

Vierailija
24/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan edes yhtään hävettää. Tuskin, ei nämä Trump-fanaatikot tunne häpeää.

Ei hävetä. Itse olen rauhan kannalla Ukrainassa sekä uusien vaalien kannalla Ukrainassa. En näe siinä mitään pahaa, että tappaminen loppuu, ainoastaan se, että rauha on oikeudenmukainen ja realistinen.

Niin ? Miten tuo liittyy siihen ?

Vierailija
25/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mijdihän Teemu ei silti ole pääministerinä? Näkisitkö mitään estettä sille, kun hän on mieluistasi sukupuoltakin. 

Vierailija
26/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan edes yhtään hävettää. Tuskin, ei nämä Trump-fanaatikot tunne häpeää.

Ei hävetä. Itse olen rauhan kannalla Ukrainassa sekä uusien vaalien kannalla Ukrainassa. En näe siinä mitään pahaa, että tappaminen loppuu, ainoastaan se, että rauha on oikeudenmukainen ja realistinen.

Niin, Biden ei tehnyt elettäkään sodan lopettamiseksi. Onhan hänellä ja pojallaan bisneksiä Venäjällä.

Vierailija
27/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna nyt oli demarien tyhjäpää keulakuva. Hyvin upposi 'mielikuvamarkkinointi' suomalaisiin.

Vierailija
28/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mijdihän Teemu ei silti ole pääministerinä? Näkisitkö mitään estettä sille, kun hän on mieluistasi sukupuoltakin. 

Ei ole poliittinen broileri. Ei Sannaakaan kansa äänestänyt pääministeriksi.

Vierailija
29/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Selänteillä on ns. tilapäinen huoltotauko. Viinivarastoja on täydennetty ja nyt niitä tyhjennetään ankarasti.

Samalla yritetään soitella iltapaskoihin vinkkiä siitä miten suomalaiset on ilkeitä. Itkuntuhruuset puhelut ei mene perille kun numerot on estetty toimituksissa 😂

Vierailija
30/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Biden ei tehnyt elettäkään sodan lopettamiseksi. Onhan hänellä ja pojallaan bisneksiä Venäjällä.

Ei ole. Biden tuki hyökkäyksen uhria. Trump tukee hyökkääjää, koska on Putinin taskussa.

Ja niin olet sinäkin, ryssyntorakka.

Vierailija
31/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Trumpilla ei ole? Tiesitkö, että venäläiset oligarkit ja pankit ovat tekohengittäneet Trumpin liiketoimintaa sijoittamalla siihen. 

Vierailija
32/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Trump jää kohta saikulle eikä palaa virkaansa koskaan. 

Vierailija
33/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna nyt oli demarien tyhjäpää keulakuva. Hyvin upposi 'mielikuvamarkkinointi' suomalaisiin.

Marinilla on kyllä aivan oikeaa kompetenssia Selänteeseen verrattuna.

Vierailija
34/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poliittinen broileri. Ei Sannaakaan kansa äänestänyt pääministeriksi.

Mikä olikaan Purran tai Halla-ahon työhistoria?

Marin on ollut töissä teini-iästä lähtien ja lisäksi korkeakoulutettu ammattijohtaja.

Vierailija
35/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinilla on kyllä aivan oikeaa kompetenssia Selänteeseen verrattuna.

Jos laskee turhanpäiväisen ratikkavänkäyksen kompetenssiksi. Tyhjäpäisyys menee valitettavasti läpi koko suomalaisen poliittisen kentän.

Vierailija
36/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Trumpilla ei ole? Tiesitkö, että venäläiset oligarkit ja pankit ovat tekohengittäneet Trumpin liiketoimintaa sijoittamalla siihen. 

Muskin velkoja myytiin juuri noin 15 miljardin arvosta oletettavasti venäläisille.

Hullut äijät on täysin Venäjän taskussa. 

Vierailija
37/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uskot siis että Trumpin rauhanneuvottelut ovat oikeudenmukaiset? Hänhän syytti Zelenskyä diktaattoriksi ja väitti hänen aloittaneen sodan.

Uskon kyllä että moni Trumpin kannattaja suojaa psyykettään keksimällä kaikenlaisia puolustustarinoita sen sijaan, että muuttaisivat mieltään.

Odotetaan nyt tulosta, kun eihän me voida siihen tällä autistisella kirkumisella vaikuttamaan. Mikäli Ukraina ryöstetään täysin, niin sitten käännyn Trumppia vastaan.

Vierailija
38/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu the Finnish Flash Selänteelle oma liputuspäivä. Teemu on Suomi-hokin 'Jean Sibelius'. Liputuspäivä voisi olla 13.8. perustuen hänen pelinumeroihinsa 8 sekä 13.

Vierailija
39/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkuin Pasi the incel peruskoulun kasiluokalta

Vierailija
40/117 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on lähes yli-inhimillinen älykkyys. Jääkiekkoa ei pelata lihaksilla eikä keholla vaan aivoilla, kuten shakkiakin. Sen vuoksi hän kykenee näkemään ns. "ison kuvan" ja naiset.