Miksi jotkut nuoret ajattelevat että lapsien tekeminen olisi itsekästä?
Lapsen saanti on maailman epäitsekkäin teko. Annat itse pois omasta ajastasi ja hetkellisesti tietyistä vapauksistasi että että toinen pieni ihminen saisi syntyä kasvaa ja olla olemassa. Tulee jotenkin surullinen mieli kun ajattelen että joku olisi pitänyt minun äitiä tai isää itsekkäänä siksi että ovat hoivanneet minua, opettaneet ajamaan pyörällä, vieneet matkoille tai vaikka lukeneet satuja. Nuo täysin epäitsekkäitä tekoja joilla on halutti pienelle ihmiselle pelkkää hyvää
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä piirit tätä synnytyspakotusta ajaa, persut ja KD, Saamattomat miehet r.y.?
Putinistit. Tää on levinnyt Venäjältä, jossa valtionjohto yrittää hädissään korvata Ukrainaan lähetetyt 500000 kaatunutta ja miljoona haavoittunutta nuorta miestä.
Pitäähän tykinruokaa olla, nääs, kun rauhassa eläminen ei ryssyltä onnistu.
En tee. Ap on hyvä ja yrittää itsenußinnalla tehdä itselleen lapsia nasusetien tuhoamaan maailmaan.
Onhan se ihan hemmetin itsekästä. Jätin lapset tekemättä, koska en halua omalta osalta kenenkään enää syntyvän tähän maailmaan. Mikä lie tulevaisuus olisi lapsella edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät ratkaise väestön liikakasvua olemalla hankkimatta lapsia. Silloin käy vaan siten että suomalaiset kuolee sukupuuttoon ja meidän yhteiskunnan ottavat haltuun muualta tulevat
Sepä hyvä. Persut kuolevat sukupuuttoon. Win-win.
Persuthan ne lapsia hankkii ja vassarit kuolee sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan hemmetin itsekästä. Jätin lapset tekemättä, koska en halua omalta osalta kenenkään enää syntyvän tähän maailmaan. Mikä lie tulevaisuus olisi lapsella edessä.
Onneksi mulla on kolme lasta niin sinä voit veroillasi maksaa minun lasten koulut, yliopistot, terveydenhuollon, verovähennykset ja opintotuet etc.
Olen 45v, ja ajattelen, että se on äärimmäisen itsekästä.
Tuohan on siis manipulointikeino, ei mikään matemaattinen totuus.