Onko kukaan käynyt kosmetologilla Dermapen mikroneulauksessa? Menikö rahat hukkaan?
Aika tyyris on tunnin hoidoksi (200-240e), mutta naamassa on sen verran aknearpia, että haluaisin kokeilla sarjahoitona. Onko kukaan käynyt ja minkälaisia tuloksia on tullut? Minkälaiseen ongelmaan haitte neulauksesta apua?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kävin aknearpien takia, mutta ongelma paheni, kun hoito sai aknen lehahtamaan uudelleen. Sitten oli vielä enemmän arpia. Ehdin ottaa vain 3 hoitoa ja oli pakko keskeyttää kun iho meni niin huonoon kuntoon. Minulle sanottiin että on tilapäistä ja jos jatkan hoitoa paranee. En oikein uskonut.
Suunnittelin käyväni, mutta sitten ajattelin just tuota, että akne voi paheta. Kävin aikoinaan laserhoidoissa ja se myös pahensi aknea eikä tuonut mitään näkyvää hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin aknearpien takia, mutta ongelma paheni, kun hoito sai aknen lehahtamaan uudelleen. Sitten oli vielä enemmän arpia. Ehdin ottaa vain 3 hoitoa ja oli pakko keskeyttää kun iho meni niin huonoon kuntoon. Minulle sanottiin että on tilapäistä ja jos jatkan hoitoa paranee. En oikein uskonut.
Oho voi ei, tota en kyllä halua tapahtuvan. Oliko sulla kauankin akne poissa ennenku menit neulaukseen? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Paras mennä laseriin. Saa aknearvetkin häviämään