Miksi jotkut ihmisistä tekee vielä nykyään itse hernekeittoa?
Kommentit (42)
Ymmärrän jos tälle öööööööö-tyypille on liian monimutkaista liottaa herneet ja keittää.
Vierailija kirjoitti:
mee töihi
En tule menemään ikinä.
Miltä tuntuu olla orja ja lammas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mee töihi
En tule menemään ikinä.
Miltä tuntuu olla orja ja lammas?
Onneksi tuet pienenee koko ajan 🤗
Jotenkin arvasin, että ööh -idari se taas on suu auki ihmettelemässä.
Itse tehty on parempaa kuin kaupan sötkötys.
Tulee itsekseen. Turpoaa yön aikana, kiehuu kun syöt aamupalaa ja on valmis parin tunnin päästä kun jätät uuniin hautumaan. Eikä maksa kuin kymmeniä senttejä iso pata. Tiedoksi trolli jos rahat loppuu joskus.
Ööh ööh itelles. Jäikö päiväpilleri väliin kun tyhmiä kyselet. Tyhmään kysymykseesi vastaus on, kettujako se sulle kuuluu.
Koska itse tehty on parempaa.
Oliko uutinen imbesillille???
Vierailija kirjoitti:
Koska itse tehty on parempaa.
Oliko uutinen imbesillille???
Ei ole
Onhan se parempaa, etenkin rakenteeltaan.
Onhan kaalikeitto joillekin tylsää mut laihduttajat syö sitä tekee itse. Myös jauheliha keitto kuin nakki kuin tomaattikeitto on hyvää itse tehtyä. Pussikeitoissa on liikaa suolaa. Purkkikeittoon lisätään pekonin paloja saa kaupasta valmiina. Sinappia. Ripaus armosuolaa. Itse tehtyyn liotetaan herneitä yön yli huuhdellaan sitten keitellään hitaasti ja sipulia kuin pari pippuri. Timjamia. Joko pekonia tai jotain . Pitkään kypsynyt ja iso kattila. Se on hyvää vasta ylikypsänä. Samoin kaalikeitto . Tomaattikeitto on parasta itsetehty. Mutta voi tehdä tölkki tomaatista. Valkosipulia kuin timjamia kuin jos pitää raastettua tuoretta kurkkua tai persiljaa. Toiset laittaa hiukan sipuli raastettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt itse tehty hernekeitto on valovuosia parempaa kuin purkkikeitto. Siihen on ihan syynsä, miksi on halpaa. Mieti ihan itse.
Tietenkin itsetehty on parempaa jos on siihen sopivat välineet. Löytyykö sulta esimerkiksi tarpeeksi isoa painekattilaa?
Miksi siihen painekattilaa tarvitaan ?
Hernekeittoa on tehty jo keskiajalla, oliko silloin painekattiloita ?
Älä huuhtele noit mee töihin juttuja. Palauta mitä varastit ja katso että itse teet oikein. Et voi tietää mitä ihmisille on tehty tai tapahtunut tai onko kipuja kuin sairauksia. Joku päivä huuteli ja on itse sairaana hoidettavana muut pesee pyllyn kuin vauvana ikään.
Ap, painu hevon takapuoleen. Ja k_uo_le.
Kaupan keitossa mitään lihaa ole, jokunen rasvanroikale vaan.
Parempaa ja halvempaa saa itse keittäen
Jos pitää hyönteisten syömisestä, niin purkkihernekeitto on hyvä vaihtoehto.
Itse nautin enemmän puhtaista herneistä ja kunnon sianlihasta hernekeitossa.
Purkkihernekeitto on niin suolaista, ettei pysty syömään.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan purkitettu on oikein hyvää kunhan paistaa ja lisää sinne joukkoon kunnolla jauhelihaa
I ärtsoppan sätts rökt griskött, inte köttfärs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt itse tehty hernekeitto on valovuosia parempaa kuin purkkikeitto. Siihen on ihan syynsä, miksi on halpaa. Mieti ihan itse.
Tietenkin itsetehty on parempaa jos on siihen sopivat välineet. Löytyykö sulta esimerkiksi tarpeeksi isoa painekattilaa?
Mihin siinä painekattilaa tarvii?
mee töihi