Miksi jotkut ihmisistä tekee vielä nykyään itse hernekeittoa?
Kommentit (42)
Niin saa montaa muutakin ruokaa.
Miksi tehdä niitäkään itse? Ehkäpä maun takia.
Vierailija kirjoitti:
Niin saa montaa muutakin ruokaa.
Miksi tehdä niitäkään itse? Ehkäpä maun takia.
Öööh, ihan samalta valmisruoka maistuu kuin oma tehty ja valmisruokaa voi myös maustaa mielensä mukaan
Kyllä mahtaa ap:lla olla elämä tylsää
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt jo 🤦
Lapsi on terve kun leikkii, mutta sairas kun ei lopeta.
Purkkihernari on hyvää, mutta jos on rahat loppu, niin niistä kuivatuista herneistä saa tehtyä melkein yhtä hyvän keiton.
Miksi ihmeessä haluaisin syödä jotain purkitettuja koppakuoriaisia?
MIKSI, SAATANA, MIKSI??? VASTAA PERKELE!!!!!
Kaupan purkitettu on oikein hyvää kunhan paistaa ja lisää sinne joukkoon kunnolla jauhelihaa
Purkkihernekeitto päihittää mennen tulleen normaalit itsetehdyt rokat. Soppatykkirokka taas yleensä päihittää purkkihernekeiton.
Ruuanlaitto on joistakin ihmisistä kivaa puuhaa. Ööh.
Kyllähän nyt itse tehty hernekeitto on valovuosia parempaa kuin purkkikeitto. Siihen on ihan syynsä, miksi on halpaa. Mieti ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt itse tehty hernekeitto on valovuosia parempaa kuin purkkikeitto. Siihen on ihan syynsä, miksi on halpaa. Mieti ihan itse.
Tietenkin itsetehty on parempaa jos on siihen sopivat välineet. Löytyykö sulta esimerkiksi tarpeeksi isoa painekattilaa?
Meillä vielä pannaankin itse, vaikka netti olisi täynnä valmiiksi pantua.
Siihen saa hävitetyksi lihavat persut. ÖööööööööööööööööööööööööööööööööööÖööööööööööööööööööööööööööööööööööÖööööööööööööööööööööööööööööööööööÖööööööööööööööööööööööööööööööööööÖöööööööööööööööööööööööööööööööööö!
Teen painekattilassa tosi hyvää hernekeittoa. Herneitä ei tarvi liottaa ja aikaa menee noin tunti. Paistan sekaan jauhelihaa. Helppo ja edullinen ruoka, useampi litra tulee keittoa ja hintaa jauhelihasta riippuen n 5€, tuosta syö koko perhe pari päivää. Toki lihaa ei oo pakko laittaa.
Mä teen hernarin haudutuspadassa, ja laitan siihen pekonia, ellei savuluita löydy kinkun jatkeeksi. Namnam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin itsetehty on parempaa jos on siihen sopivat välineet. Löytyykö sulta esimerkiksi tarpeeksi isoa painekattilaa?
Hyvää tulee ihan tavallisessa kattilassakin. Ja voiko olla yksinkertaisempaa ruokaa valmistaa?
Lopeta nyt jo 🤦