Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puristeleeko teidän miehet rintojanne jatkuvasti?

Vierailija
19.02.2025 |

Minun mies on kokoajan rinnoissani kiinni kotona. Heti jos on toppia päällä tai olen pelkästään alusvaatteet päällä niin mies on puristelemassa niitä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetti puristelun kun puristin samalla voimakkuudella palleista ja kysyin että tuntuuko tämä sinusta hyvältä. Miehet eivät tajua että rinnat ovat herkät.

Eikai ne kokoaika ole herkät?

Vierailija
22/29 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään puristella puolisoni rintoja. B kuppi ja hieman kämmeniäni isommat. Sopii hyvin käsiin. M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva jos mieheni tulee takaapäin nappaamaan niistä kiinni ja suutelee kaulalle tai poskelle.

Vierailija
24/29 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin miehesi äiti on viimeksi pusutellut miehesi palleja 🤔

Vierailija
25/29 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihanaa ku mies tulee takaapäin ja puristaa tisseistä ja vähän hieroo yms.

Vierailija
26/29 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olisi viimeksi koskenut tisseihin. Oltu yhdessä lähes 20 vuotta. Edes seksin aikana ei koske ellen kädestä pitäen ohjaa hänen käsiään rinnoille. Edellinen seksikerta oli kolme vuotta sitten. 

Joku kirjoitti että mies tulee takaa päin ja puristelee rintoja. En osaa edes kuvitella että oma mieheni tekisi noin, ei ole koskaan tehnyt.

Vierailija
27/29 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna laitoin liukkaria vaimon tisseihin melko runsaasti niin sai hieroa melko kauan eikä imeytynyt kaikki siltikään. Tuntui tykkäävän koska kysyi että milloin uudestaan. Myönnän että oli kivaa minullakin

Vierailija
28/29 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi puristella enemmänkin! Tai siis hyväillä ja hellästi pitää kiinni, kauhean kourimisen kanssa harmittaa että se oikeasti tosiaan sattuu. Aika harvakseltaan tosiaan tulee tissejä huomioimaan ja silloinkaan ei koskaan tuollaista ihanaa että takaapäin tulisi puristamaan. Halaa kuitenkin takaapäin jos olen tiskaamassa tai laittamassa ruokaa.. pitäisiköhän vaan ohjata ne kädet tisseille 😄

Vierailija
29/29 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puristelen pikkutisujen lisäksi pikkupakaroista, reisistä  ja nilkoistakin, aina kun on käden ulottuvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä