Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän idea että saan vakuutusyhtiöstä tekstarin että mulle soitetaan miten laskutus voisi olla vielä kätevämpää :o

Vierailija
19.02.2025 |

En siis vastannut ko. puheluun. Mutta siis, saan kerran vuodessa e-laskun joka menee suoraveloituksella niin miten tämä voisi vielä kätevämmäksi muuttua? Heidän jollain sovelluksella vai mitähän yrittivät kaupata?

Ihan naurettavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamallahan tuo olisi selvinnyt mikä olisi paremmin. Itse olisin niin utelias, että vastaisin ja kyselisin. Eivät vain minulle soita eivätkä lähetä tekstareita, lasku menee e-laskuna.

Vierailija
2/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai älyät, että voi olla myös huijausviesti. Kysy sieltä vakuutusyhtiöstä, onko lähettäneet viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus oli. Ei kannata vastata mihinkään ihmeellisiin viesteihin.  Etkö voi viestiä pankin omien aitojen sivujen kautta?

Vierailija
4/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa hoitaa mitään asioita muuten kuin hakemassa tältä foorumilta konsultaation ensiksi? Oletko jotenkin autistinen?

Vierailija
5/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli samanlainen viesti. Siinä sanottiin että automaattinen puhelinpalvelija soittaa. Juu kiitos ei, en ole vielä kertaakaan tavannut bottia, joka oikeasti onnistuisi hoitamaan yksinkertaisiakaan asioita, saati yksinkertaistamaan asioita.

Vierailija
6/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyseenalaista että kenen kannalta kätevämpää, yleensä nykyään asiakkaan etu on kaikkein viimeisimmällä sijalla, mutta minä viis veisaan yritysten edusta, koska se ei ole minun etu.

Vierailija
7/7 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, sain puhelun siis kyseisenä ajankohtana jolloin en vastannut ja sitten seuraavana päivänä uudestaan jolloin ruudussa jo välkkyi "HÄIRIKKÖSOITTAJA" - ei nyt ihan tainnut mennä Turvalla putkeen? Jatkossakin kaikki heidän aspapuhelut tulee siis tuosta samasta numerosta... ap