Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>>Mitä tuotetta ET vaihda kevyempään>>>

Vierailija
07.03.2007 |

Mulla ehdottomasti Aura ja Feta juusto.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..fazerin sinistä.. :)

Vierailija
2/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut yli 20kg, ja vaihtanut suuren osan käyttämistäni ruokatuotteista kevyempiin vaihtoehtoihin. Mausta en kuitenkaan suostu paljoa tinkimään, joten käytän kevyttuotteita vain niissä tapauksissa, kun ne mielestäni ovat kutakuinkin yhtä hyviä (tai parempia!) kuin rasvaisemmat vaihtoehdot. Ja aika usein mielestäni onneksi ovat!

Juhlatarjottavissa, etenkin leivonnaisissa, en kuitenkaan edes yritä tehdä kevytversioita (esim. Painonvartijoiden ohjeilla), ainakaan minulla ne eivät koskaan onnistu, ja lopputulos maistuu toden totta kevytversiolta, eikä miltään juhlaherkulta. Joten juhlissa mieluummin " täyttä tavaraa" - mutta sitten pienempiä annoksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnan vuoksi. 400gr tavallista sikanautaa maksaa 1.45 eur, ja paistijauheliha 2.79 eur.

Ja koko paketissa on vain 200 kcal enemmän energiaa. Joka ei siis merkitse koko ruuassa yhtään mitään.

Vierailija
4/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon kasviksia, hedelmiä ja tavallista raejuustoa.

Vierailija
5/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetakin meillä on täysrasvaista, minulle se olisi kyllä ihan sama mutta mies suostuu syömään vain Apetinaa. Olen myös varmaan maailman ainoa ihminen joka tykkää kevyt-Aurasta, minusta se on parempaa kuin tavallinen koska se on miedompaa.

Vierailija
6/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juustot yleensäkin. Niitä menee kuitenkin niin vähän, ettei sillä ole suurta merkitystä.

Vierailija
7/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan makuisia kaikki kevyet tuotteet. sitä paitsi monissa " kevyissä tuotteissa" on lisätty hirveet määrät sokeria (jogurtit) tai jotain keinotekoista. mieluummin syön vaikka vähemmän oikeaa ainetta, kun että mätän jotain keinotekoista. yök kaikki harmaan väriset margariinit.

Vierailija
8/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki light-limut ja -mehut jää meikäläiseltä juomatta. Juon tosin muutenkin aika vähän kyseisiä nesteitä. Ja tosiaan juustot saa olla reilusti kermaisia, nam!

Vierailija
9/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan ihan normaaleja. Sipsit, jäätelöt ym. tulee olla kunnon tavaraa eikä mitään lightia.

Vierailija
10/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta mitä tosin tiedän on light-limut :(

Nyt kun vähän mietin niin maito on ainoa jonka pitää olla light, eli juomiseen mulle käy vain rasvaton maito. Leivontaan ja puuroihin käytän sitten rasvallista.

Vierailija
11/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut kevyt-tuotteet jätän kauppaan. Miettikää nyt jos rasvasta on 40% rasvaa, niin mitähän se 60% on? No, yleensä vettä ja erilaisia proteiinejä.

Laimennetuista tuotteista ei kannata maksaa samaa hintaa tai jos kunnon ainesosat on korvattu jollain pas*alla, niin, yök!!

Vierailija
12/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä en luovu!

Vierailija
13/13 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten söin taas sitä tavallista mutta se muuttui ihan hirveäksi ja nyt minusta tuo 17% on paremman makuista kuin alkuperäinen. Rasvaton raejuusto on ihan hirveää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi