Nordnet velottaa 50 e sijoitusaäästötilin lopettamisesta
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hei köyhät, alkaa menkö leikkimään hiekkalaatikolle, mikä on täysin teidän tason yläpuolella. Keräilkää pulloja ja laittakaa ne rahat ruokaan.
Kun köyhä kysyy tällä palstalla apua että miten kannattaa alkaa sijoittamaan niin yleinen konsensus on se että avaa tili Nodnettiin äläkä missään nimessä sijoita pankin kautta. Tosiasiadsa sijoittaminen pankin kautta tulee paljon edullisemmaksi koska silloin usein laskee myös muut palvelumaksut kun käytät pankin palveluja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Koskee aot tiliä, ei sitä perus
Mitä perustiliä? Aot-tilin lopetus on hinnaston mukaan 0e. OST tilin 50 euroa.
Sovellukset ja toiminpide kohtaan on laitettu hinnasto:
Arvo-osuustilin tai talletustilin lopetus Nordnetissä 0 €
Osakesäästötilin lopetus Nordnetissä 50 €/osakesäästötili
Kuitenkin Nordnetin sivuilla kissankokoisilla kirjaimilla
Nordnetissä et maksa salkustasi avaus- tai säilytysmaksuja* asiakkuuden hinta on siis 0 €.
Antaa aivan vääränlaisen kuvan asiakkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla aina hehkutetaan Nordnettiä ja haukutaan pankkeja. Nordnet tulee kuulemma edullisemmaksi. Nordeassa on kuitenkin kaikista halvimmat kulut ja kerran kuukaudessa osakesäästöpäivä milloin kaupankäyntikulut on euron. Aot:llä ja ost: llä ei ole mitään aloitus- tai lopetusmaksuja vaan ainoastaan maksu siitä jos siirrät toiseen pankkiin tilin osakkeineen.
Nordnetin hinnastosta:
Arvo-osuustilin tai talletustilin lopetus Nordnetissä 0 €
Osakesäästötilin lopetus Nordnetissä 50 €/osakesäästötili
joten älä jauha paskaa..
Eikö se oo nykyään 100 euroa? Nostivat hintoja syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo nykyään 100 euroa? Nostivat hintoja syksyllä.
Nordnetin hinnastossa lukee 50e.
100 euroon törmäsin jossain vertailussa, mutta luulisi, että olisivat korjanneet sen hinnastoonsakin, jos näin olisi
Varmaan tilin päätös automatisoitu eikä maksa mitään Nordnetille. Ja vaikka joku sen käsin kliksuttelisi suljetuksi, aika hyvä korvaus. Samaan hintaan voi käydä parturissa ja ostaa kaupasta ruokaa kassillisen.
Miksei samantien 1000 e tai 10 000 e?
Vierailija kirjoitti:
Se lukee kyllä niissä tilin avaamisehdoissa🙄 ehkä toi sijoittaminen ei ole tyhjätaskuille kuitenkaan...
Ehkä mummolla on aina aikaa lukea 38 sivua lakitekstiä, minulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää lopettaa? Eikö sen voi maksuttomasti antaa vain olla siellä?
No siellä se nyt on maailman loppuun asti. 50 euroa eivät minulta saa.
ap
iteppä nostin rahat pois lopetin ja vieläkin vuoden jälkeen laittaa viestiä maksamattomasta lopetushinnasta :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää lopettaa? Eikö sen voi maksuttomasti antaa vain olla siellä?
No siellä se nyt on maailman loppuun asti. 50 euroa eivät minulta saa.
ap
Tämä varmaan tarkoituskin. Tyhjät tilit käyttämättöminä. Voi silti lukea sinut heidän asiakkaaksi ja mainostaa että heillä on näin valtavasti asiakkaita verrattuna kilpailijoihin.
Jossain vaiheessa päättävät veloittaa asiakkuudesta ja tyhjien tilien omistajat saa laskun kunnes maksavat lopetuksesta joka voi olla myöhemmin 100-200 e hintainen
Sijoittaminen, osakeyhtiöiden paisuminen ja osakeyhtiöiksi paisuminen voittojen maksimoimiseksi pilaa työelämän ja vääristää tulojen virtaaman.
Työntekijöille maksetaan vähemmän ja vähemmän, voittoja kerätään ulkopuolelta ulkopuolisille eli sijoittajan tilille, yrityksiä perustetaan vain muutamien rikastumista varten ja yleisen ja muun hyödyn tuottamisesta karsitaan.
Systeemi vääristyy. Huonosti voiminen lisääntyy. Yhteiskunnat köyhtyvät. Muutamat rikastuvat.
Vieläkö siellä on se ominaisuus että voi sisäänkirjautuessa päätyä jonkun toisen tilille, tai joku sinun tilillesi?
Joo. Etkö lukenut sääntöjä? Kyllä mä tuon tiesin.
Ei minulta laskutettu mitään AOT:n sulkemisesta viikko sitten. Osakesäästötilin sulkemisesta veloitettiin 50 euroa.
Mikään työ ei ole ilmaista. Miksi minun pitäisi maksaa sinun tilin lopettamiskulut.
Ei ole aikaa lukea? Varmaan teidän asuntolaina paperitkin kirjoitettu samalla periaatteella, Jessus 🙄 ei ihme että maksuhäiriöt lisääntyy. Nordnet on ihan hyvä paikka, itse teen siellä kauppaa paljon, ja mutta minulla on siellä tilillä ihan reippaasti rahaa. Toki myös muualla mutta se on helppo alusta tehdä kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, minulla on tili nollassa. Kun yritin lopettaa sitä, tuli ilmoitus että tilillä on oltava tasan 50 €.
Mulla on myös nollassa ja en ole yrittänyt lopettaa. Aikoinaan olisin voinut jotain osakkeita sinne siirtää ja teinkin toimeksiannon jonkun lunastettavien osakkeiden osalta. Nordnetista ei koskaan kuulunut mitään ja jossain vaiheessa osakkeet oli myyty yrityksen toimesta ja vähennetty toimeksiannosta aika paljon. Antaa tilin maata tyhjillään jos tietoturva on mitä on. Pankkitilit sulkeutuvat jos niillä ei ole tapahtumia muutamaan vuoteen ja rahat jäävät pankille. Saa nähdä miten Nordnetin osaketilille käy.
Hei köyhät, alkaa menkö leikkimään hiekkalaatikolle, mikä on täysin teidän tason yläpuolella. Keräilkää pulloja ja laittakaa ne rahat ruokaan.