Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa

Vierailija
19.02.2025 |

Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi nainen. Tämä nyt vain yksi esimerkki.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en koe suurta kiirettä hankkia lapsia, vaikka olen jo 34-vuotias mies. Ensiksi laitan urani ja muun parempaan järjestykseen, sitten vasta nuoren naisen kanssa lapsia. Ei tarvitse kuin laittaa Tinder nytkin tulille, ja ainakin puolet matcheista on 18-23-vuotiaita usein kivan näköisiä ja fiksuja naisia. Ehkä 40 v mennessä nostan haarukkaa hieman vaikka 22-29 v, ja tuosta joukosta joku mukava vaimo ja äiti lapsilleni. 

Reps 😂 Olen 37 v. ja mulle ehkä voi just kelvata 40 v. mies, mut kyllä sä olet ihan pappa 40 veenä jonku 20-vuotiaan mielestä. Monet miehet tuntuu elävän jossain harhoissa. 

Vierailija
82/83 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnea vaan niille papparaisille yövalvomisin. Tokihan siinä samalla voi vauvankin syöttää, kun joutuu joka tapauksessa nousemaan 3-4 kertaa yössä pissalle eturauhasvaivojen vuoksi.

Miksi mielestäsi yövalvominen olisi jotenkin helpompaa nuorena?

Nuorena on todennäköisesti monelle paljon vaikeampaa jättää omat menot ja istua hiekkalaatikon reunalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tiedä vain yhden parin tuollaisella ikäerolla. Heidän nuorempana syntyi isän ollessa 49. Molemmat vanhemmat ovat ihan rikki, mutta niinhän pienten kanssa usein käy. Me ratkaistiin asia toisinpäin ja tehtiin lapsi nuorena, joten se elämänvaihe on jo takana, viisikymppisiin molemmilla vielä matkaa.