43-48v miehillä muodissa saada vauva nuorten naisten kanssa
Todella monella tuntemallani n 43-48v miehellä on menossa toinen kierros itseään 10-18v nuorempien naisten kanssa ja näköjään vauvaa pukkaa kaikille. Tästä juteltiin mieheni kanssa jokunen viikko sitten ja viimeksi tänään tuli kaupungilla vastaan vanha luokkakaverini ja sylissään muutaman viikon ikäinen suloinen poika ja vieressä vaunuja työnteli näyttävän näköinen selvästi nuorempi nainen. Tämä nyt vain yksi esimerkki.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
No onnea vaan niille papparaisille yövalvomisin. Tokihan siinä samalla voi vauvankin syöttää, kun joutuu joka tapauksessa nousemaan 3-4 kertaa yössä pissalle eturauhasvaivojen vuoksi.
Miksi mielestäsi yövalvominen olisi jotenkin helpompaa nuorena?
Nuorena on todennäköisesti monelle paljon vaikeampaa jättää omat menot ja istua hiekkalaatikon reunalla.
Mä taas tiedä vain yhden parin tuollaisella ikäerolla. Heidän nuorempana syntyi isän ollessa 49. Molemmat vanhemmat ovat ihan rikki, mutta niinhän pienten kanssa usein käy. Me ratkaistiin asia toisinpäin ja tehtiin lapsi nuorena, joten se elämänvaihe on jo takana, viisikymppisiin molemmilla vielä matkaa.
Reps 😂 Olen 37 v. ja mulle ehkä voi just kelvata 40 v. mies, mut kyllä sä olet ihan pappa 40 veenä jonku 20-vuotiaan mielestä. Monet miehet tuntuu elävän jossain harhoissa.