Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vanhoja noin 70-80v ihmisiä kirjoittelemassa?

Vierailija
19.02.2025 |

Oletko herännyt aikaisin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula täsä. Täytän tänä vuonna 77v. ja aikaisin olen herännyt. Kello viisi.

Vierailija
2/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen väestö on painottunut tuohon ikäluokkaan. Ei täällä muita olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jocke 68v ja aikaisin herännyt, tulen palstalle aina seitsemältä. Aamusauhujen jälkeen. Sitten ryystän kahvia. Välillä käyn syömässä muroja.

Vierailija
4/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytythän Eerikan eurroviisuesitykhsestä ja naisten oikheuksista.

Vierailija
5/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari vuotta vaille 70 ,en siis vanha ja heräsin puoli yhdeksän. Aurinkoista ulkona ja sisällä.

Vierailija
6/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come on. Eikö tämä vaadi kuitenkin jonkin verran tietokoneen hallintaa? Kotiavustajilla ei ole aikaa toimia haamukirjoittajina.

Vierailija
7/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahat meille heti. Koostamme väestöstä 1/3 joten rahat ja päätösvalta kuuluu meille. T. 70-90 edustusto 

Vierailija
8/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella vanhempi on tuota ikää ja elää aika tavallista elämää.

Vierailija
9/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Come on. Eikö tämä vaadi kuitenkin jonkin verran tietokoneen hallintaa? Kotiavustajilla ei ole aikaa toimia haamukirjoittajina.

Miksi meillä pitäisi kotiavustajan toimia haamu kirjoittajana kun ihan itse osataan toimia. Tietokone ja älypuhelin on jo vanhoja tuttuja vuosien takaa. Jotkut täällä aloituksia tekevät luulee mutta ne ei tiedä.

Vierailija
10/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ohjelmoinut ennen syntymääsi ja opastan n 60 v tietokoneen käytössö yms.

T. Mummeli 80 v

Vierailija
11/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Come on. Eikö tämä vaadi kuitenkin jonkin verran tietokoneen hallintaa? Kotiavustajilla ei ole aikaa toimia 

Kotiavustajia ei ole ollut enää vuosiin

Vierailija
12/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ikäluokassa ei ole niin paljon mielenterveysongelmia kuin palsta-akoilla yleensä ei ei heitä täällä paljonkaan ole. 

Vierailija
13/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, Salme 73 v.

Herään normaalisti vasta yhdeksän aikoihin, kun ei ole enää töihinlähtöä.

Vierailija
14/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä seitenkymppinen leidi. Joka päivä roikun täällä. Harvemmin kirjoittelen. Työkseni vuosikymmenet tein tietojenkäsittelyn parissa töitä. Opastin muitakin.

Vierailija
15/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä masentumassa. Kun täällä viettää pari tuntia, lukemassa nuorempien ihmisten sairauskertomuksia ja valittamista, niin on ihana palata oman ikäistensä seuraan. Me valitamme vähemmän! 

Tietokoneet ovat meidän ikäluokan kehittämiä välineitä, kyllä me jotenkin näitä osataan käyttää. 

Onhan meillä tietysti puutteemme. Esimerkiksi minä en ole yhtään kiinnostunut tiktokista enkä someinfluenssereistä. Olen tietysti kalkkis, kun en tiedä minkälaista huulipunaa nyt pitäisi käyttää, ollakseni houkuttelevan näköinen tinderissä ja saadakseni siellä matchejä.

Olen elänyt koko elämäni ihmisten parissa ja aion jatkaakin niin. 

Vierailija
16/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 72 vuotta. Salille tänään.  Uskoisit minua 60 vuotiaaksi.Ikä ei ole sama kuin ulkonäkö. Katson 50 kymppisiä ja ihmettelen miten ne on niin kuluneen näköisiä. 

Itsellä kauniit pitkät omat vaaleat hiukset ja sileät kasvot. Sekä hyvä kroppa. 

Vierailija
17/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nohitto! Mulla oli tietokone jo kun sinä olit vielä kiilto isäs silmissä!

Aikoinaan opetin pomoakin käyttämään konetta!

Vierailija
18/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Maire 68 vee. Miehet kuolaa vielä perääni. Minulla on ampiaisvyörätöja paianan 52 kiloa. Ulkoilen joka päivä sauvojen kanssa. Kun katson kassajonossa työssäkäyviä niin ihmettelen miksi ne näyttää niin vanhoilta. Noh 4000 eläke on ihan kiva, voisi olla isompikin. LÄhden huomenna Kanarille.

Vierailija
19/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Maire 68 vee. Miehet kuolaa vielä perääni. Minulla on ampiaisvyörätöja paianan 52 kiloa. Ulkoilen joka päivä sauvojen kanssa. Kun katson kassajonossa työssäkäyviä niin ihmettelen miksi ne näyttää niin vanhoilta. Noh 4000 eläke on ihan kiva, voisi olla isompikin. LÄhden huomenna Kanarille.

Upeaa! Hyvää matkaa ja nauti , osaat sen ....Itse asunut Kanarialla . 

Vierailija
20/20 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tämän päivän yli seitsenkymppiset on kaikki vanhan ajan pirtinmummoja? Mä olen 78, ja tehnyt urani elektroniikkainsinöörinä, todellakin osaan käyttää tietokoneita ja muita teknisiä laitteita. Harrastan myös tietokoneella pelaamista esimerkiksi. Myöskään mitään kotiavustajia en onneksi vielä tarvitse, pärjäilen ihan itsekseni. Kirjaimellisesti itsekseni, kun mies kuoli viime vuonna, sitä ennen oltuaan jo jonkin aikaa hoivakodissa otsalohkodementian takia. Nyt lähdössä parin viikon päästä ekaa kertaa itsekseni matkoille, Kreetalle vaan niin on helppo ja turvallinen kohde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän