Muistakaa ihmiset aloittaa tukilakko huomen
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vesipaasto ei auta tässä asiassa. Tavanomainen solidaarisuus kyllä olisi hyvä: ei ole ihan kevyin perustein syytä poikkeilla kaupoissa lakkopäivinä. Siten voi osoittaa tukea PAMilaisille vs. kaupan alan edustaja uutisissa, joka selittää, että kaupat ovat auki, eikä juuri mitään puutu.
Kommunisti. Minä käyn joka päivä kaupassa.
En käy kaupassa lakon aikaa. En silti hamstrannut mitään. Kyllä kaapissa ja pakkasessa pitää aina olla parin viikon ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesipaasto ei auta tässä asiassa. Tavanomainen solidaarisuus kyllä olisi hyvä: ei ole ihan kevyin perustein syytä poikkeilla kaupoissa lakkopäivinä. Siten voi osoittaa tukea PAMilaisille vs. kaupan alan edustaja uutisissa, joka selittää, että kaupat ovat auki, eikä juuri mitään puutu.
Sinä olet imbesilli jos tarvitsee käydä päivittäin kaupassa. Kaupassa ei tarvitse käydä kuin 1-2 kertaa viikossa jos osaa suunnitella.
Ei näillä hinnoilla oo varaa käydäkään. Kyllä Gandhikin kesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko käydä joka päivä ostamassa kaljaa?
Kauppiaat ovat tyytyväisiä kun ihmiset hamstraavat hirveät määrät tavaraa kolmen päivän lakon takia vaikka kaupat ovat kuitenkin auki.
Jos kaupasta jotain välttämättä tarvitsen, niin käyn ostamassa jos kauppa on auki. Ei se ole lakkoilevilta pois mitenkään. He lakkoilevat ja sellainen joka ei ole lakon piirissä, pitää kaupan auki.