Kun pyysit tyttäresi poikakaveria ensimmäisen kerran levittämään aurinkorasvaa selkääsi, vaelteliko hänen kätensä vähän muuallekin?
Kommentit (15)
Siinä minä makasin mahallani ja poika hermostuneesti jotain läträsi sen rasvan kanssa hartioilla. Sanoin että se levitys onnistuu paremmin, jos irrottaa rintaliivini.
Pojan kädet siinä tärisi eikä se saanut millään avattua, joten mun piti auttaa. Edelleen sen rasvan levitys oli sellaista epäröivää hapuilua ja neuvoin että rauhallisin ja päättäväisin vedoin. Kyllähän sinä nyt varmaan olet ennenkin naisia koskettanut? Vähitellen poika sai vähän varmuutta otteisiinsa ja sitten sanoin että muista levittää myös rinnoille.
Poika jäykistyi hetkeksi aivan liikkumattomaksi, mutta sitten kädet varovasti etsiityivät etupuolelle ja alkoivat määrätietoisesti leipomaan rintojani. Välillä hän otti lisää aurinkovoidetta ja jatkoi sitten rasvan huolellista levittämistä.
Sitten tyttäreni ääni kuului hänen lähestyessään takapihaa ja levityssessio keskeytyi. Panin merkille kuinka housuissa oli aikamoinen pullistuma ja poika laittoi kätensä housuun asetellakseen penistään vähemmän paljastavaan asentoon.
Tyttö ystävän äiti pyysi minua juhannuksena levittää aurinko rasvaa selkänsä. Tyttö ystäväni kuuli sen ja sanoi minä levitä. Elikkä istuin rantatuolissa ja join lonkeroa kun tyttö ystäväni levitti aurinko rasvaa äitinsä selkään
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ystävän äiti pyysi minua juhannuksena levittää aurinko rasvaa selkänsä. Tyttö ystäväni kuuli sen ja sanoi minä levitä. Elikkä istuin rantatuolissa ja join lonkeroa kun tyttö ystäväni levitti aurinko rasvaa äitinsä selkään
Lensikö taivaalla heli kopteri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta kattilassa hellalla lämpeni herne keitto.
Oltiin suojaisessa rannassa poikaystävän kanssa 16 vuotiaana ja se levitti rasvaa selälleni. Tunsin miten sillä seisoi ja hivutin bikinien alaosan pois ja toivoin että poikaystävä panisi minua kunnolla. Lopulta se työntyi minuun ja pani tosi hitaasti mutta sain nopeasti orgasmin. Tilanne oli tosi kiihottava pitkään ja minua oli panettanut jo monta tuntia.
Olen minäkin anoppini paljaan selän kesämökillä rasvannut, Vaimo oli viimeisillään raskaana, ja se jotenkin sai anopin hormonit hyrräämään. Jälkeenpäin olen harmitellut etten yrittänyt rasvata anopin pillunkin. Kun ikään kuin sitä varten hän siellä rannassa ilkosillaan keikisteli.
Joo lompakossa ja olkalaukussa,varas vei miljoona euroa sieltä.
Joo kalu sujahti heti reikään ja tätä on jatkunut jo parikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin anoppini paljaan selän kesämökillä rasvannut, Vaimo oli viimeisillään raskaana, ja se jotenkin sai anopin hormonit hyrräämään. Jälkeenpäin olen harmitellut etten yrittänyt rasvata anopin pillunkin. Kun ikään kuin sitä varten hän siellä rannassa ilkosillaan keikisteli.
Kai paskaisen persreiän rasvasit kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Onko jäänyt kansa koulu kesken. Opettele sen verran suomea että osaat yhdys sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jäänyt kansa koulu kesken. Opettele sen verran suomea että osaat yhdys sanat.
Ei, mutta tule sinä sieltä kansa koulu ajoista jo nyky aikaan, Väinö. 🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin silloin variksen eli harakan luodolla. Eero ei puhunut kokopäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain ollut hernekkeitto?
Ei vaeltanu ennen kuin huomautin ettei se ollut aurinkorasvaa vaan liukkaria.
M56