Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaanako?

07.03.2007 |

Olen alkanut vahvasti epäillä raskautta..

Nimittäin, viimiset menkat alkoivat 27. 1. 2007 ja päättyivät 1.2.2007

Olen tehnyt kaksi kaksi raskaustestiä.

Ensin tein Onni- raskaus testin toissa päivänä... Mutta aamulla kun katsoin sitä kun se oli roskiksessa niin punaisen viivan vieressä näkyi himmeä punainen viiva.. Ja Apteekin raskaus testin tein eilen joskus 6-7 välillä illalla. Se muka näytti negatiivistä??. Nännejä aristaa ja rintoja turvottaa niin että ei pysty rintaliivejä pitämään. Ja maha ns" pömpöttää" eli, tuntuu kuin pullistelisin sitä taukoamatta.. Pääkin oli kipeä eilen ja toissapäivänä..Hieman huonohko olo kun nälättää, ja meinasin aamy yöstä oksentaa...

Olen vasta 17 w. Täytän syksyllä 18, mutta raskaus ei ole sillain vieras asia, koska olen lukenut siitä paljon ja katsonut vierestä kun muuan ystäväni on saanut lapsen jopa 16- vuotiaana.

Tämä on silti vahinko raskaus, mikäli olen raskaana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain lauantai aamuna haamun ja tänäaamuna selvästi tummemman viivan. Hormonin määrä vaihtelee aika paljon vrk eri aikoina jotne eri tulokset voivat johtua siitä. Oletko varma että eka testi oli ns haamu, eikä viivanpaikka, joka joissakin testeissä näkyy. KAnnattaa varmaan ottaa yhteyttä terveyskeskukseen tai neuvolaan, jossa sulle tehdään ilmainen raskaustesti virtsanäytteestä tai mene koulun terveydenhoitajan juttusille, hän varmaan osaa myös neuvoa.

Vierailija
2/2 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...

Olen ihan sataprosenttisen varma että se ei oo se kolo joka näkyy niissä..

Tarkastelin toista samanlaista..

En ole koulussa joten varmaan menen lääkäriin :D

Tai odottelen tässä vielä muutaman päivän joskos ne menkat tulisivat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla