Alice Cooper on harras kristitty-tiesitkö?
Hän on raitistunut täysin Jeesuksen ansiosta.Mielenkiintoinen video.
Kommentit (23)
Monet jenkkijulkkikset on. Kardashianitkin rukoilee jatkuvasti ja onhan niitä jumala siunannut!
Joo, olen kuullut. Uskon ratkaisu on paras ja tärkein asia tässä elämässä.
Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.
Psykoosi ei katso kehen iskee. Surullista.
Moni vanha hevari on. Me satanistit ollaan paljon nuorempia. Käytännössä kaikki 60-luvulla ja aiemmin syntyneet kulkee ristit pystyssä. Me nuoremmat paskottiin tahallaan ne, mutta vasta 80-luvulla. Sitä ennen oltiin lapsia. Nämä oli jo vanhoja silloin.
Satanistit on 70-luvulla tai myöhemmin syntyneitä.
Se on kasvanut kristityssä kodissa, on papin poika. Siksi sitten aikanaan kapinoi isukkia vastaan ja otti tytön nimen ja temppuili käärmeparkojen kanssa.
Miljon dollar peipe joo näin se on,tiesittekö että hän on ?
Myös kovakuntoinen, Cooperin testiä juostiin ennen meilläkin koulussa ja armeijassa.
Niinhän se Tom Arayakin kuulemma on.
En tiennyt, vähän yllätti mutta semmoista se siellä Amerikassa näyttää vähän olevan, in god we trust.
Muistaakseni golf tuli hänelle viinan tilalle.
On myös ollut uskollinen jotain 40-50 vuotta.
Tiesin. Cooper on ollut julkisuudessa koko aikuisikäni. En tykkää kauheasti musiikistaan, mutta hänestä henkilönä tykkään. Vähän sellaista Suomi-humppa-meininkiä se musiikki. Ei mun mieleen.
Cooperin-testin ohella on myös kaksi Alice Cooperin-testiä. 70-luvun versiossa testataan, paljonko pystyy juomaan olutta, ennen kuin menee jalat alta. 2000-luvun versiossa katsotaan, kauanko jaksaa pelata golfia, ennen kuin menee jalat alta.
Tiesin. Cooper toimitti myös koululehteä teininä.
Cooper esiintyi viinan voimalla koska oli epävarma. Hän lopetti juomisen ja esiintyi silti hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin. Cooper on ollut julkisuudessa koko aikuisikäni. En tykkää kauheasti musiikistaan, mutta hänestä henkilönä tykkään. Vähän sellaista Suomi-humppa-meininkiä se musiikki. Ei mun mieleen.
Suomihumppa-meininkiä? Kaikkea sitä lukee. Oletko kuunnellut koskaan levyjä Love It To Death, Killer, School's Out ja Billion Dollar Babies 70-luvun alkupuolelta? Todellakin Suomihumppaa!
Ok, mutta se ei tarkoita, että minun tarvitsee olla uskis.