Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen suostua seksiin vain rentoutumis mielessä?

Vierailija
16.02.2025 |

Tätä mietin, kun vaimo ruvennut sanomaan, että voinhan minä tulla rentoutumaan. Ja niin tuo mokoma tekeekin : minä saan touhuta hänen jalkojen väliisä ja hän vain näyttää rentoutuvan .  Minä en kyllä miehenä tulisi vain rentoutumaan jos nainen hääräisi jalkojen välissä.   Vaimolle täytyy ihan antaa kehoitus tulla mukaan . Jotain hän muuten vain miettii ja rentoutuu.  Jotenkn tuo vähän loukkaa minua, mutta nyt mietin, että jospa hän todella tykkääkin tuosta.   Naiset miten tämä tulisi ymmärtää?     Kyllä hän sitten orkkunsa ottaa 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän seksiä usein juuri rentoutumiseen. En tiedä ymmärtävätkö muut tätä, mutta minulle se on kaikista tehokkain tapa tuntea itsensä hyväksi toisen kanssa, kun ei tarvitse keskittyä mihinkään muuhun kun kehon tuntemuksiin. Ehkä olen itsekäs, mutta väliäkö sillä, en ole parisuhteessa. Toisaalta teen kyllä kivoja asioita toisellekin, ei kukaan tyydyttämättä jää.

Outoa kuitenkin, jos vaimosi näyttää vain miettivän jotain omiaan, ja täytyy pyytää erikseen tulemaan mukaan. Eli nauttiiko hän siitä ajasta, kun antaa sinun yksin häärätä, vai ei?

N33

Vierailija
2/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin käytän seksiä usein juuri rentoutumiseen. En tiedä ymmärtävätkö muut tätä, mutta minulle se on kaikista tehokkain tapa tuntea itsensä hyväksi toisen kanssa, kun ei tarvitse keskittyä mihinkään muuhun kun kehon tuntemuksiin. Ehkä olen itsekäs, mutta väliäkö sillä, en ole parisuhteessa. Toisaalta teen kyllä kivoja asioita toisellekin, ei kukaan tyydyttämättä jää.

Outoa kuitenkin, jos vaimosi näyttää vain miettivän jotain omiaan, ja täytyy pyytää erikseen tulemaan mukaan. Eli nauttiiko hän siitä ajasta, kun antaa sinun yksin häärätä, vai ei?

N33

Tuota yritin häneltä juuri kysellä , kun viime yönäkin oli tuo näytelmä,  En kyllä saanut häneltä selvää vastausta.  Tänään vasta aloin itsekkin asiaa hänen kannaltaan pohtia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Tuota yritin häneltä juuri kysellä , kun viime yönäkin oli tuo näytelmä,  En kyllä saanut häneltä selvää vastausta.  Tänään vasta aloin itsekkin asiaa hänen kannaltaan pohtia. 

normaali ihminen miettisi ensin toisen kannalta ja vasta siten omaltaan

Vierailija
4/7 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää unilääkettä se ainakin on. Joskus kun ollaan vaimon kanssa sängyssä menty nukkumaan ja uni ei meinaa tulla millään, katsotaan toisiamme ja todetaan että pitäisiköhän tässä nussia ajankuluksi kun ei nukutakaan. No sitten nussitaan ja kohta jo nukuttaa.

Vierailija
5/7 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kyseessä on nuori teinikaunotar joka vielä asuu vanhempiensa kotona, hän saattaa ryhtyä rakastelemaan puhtaasti seksuaalisen himon ajamana, sitä vanhemmilla on aina taloudellinen/statuksellinen taka-ajatus kuvioissa mukana (vaikka eivät sitä aina itse huomaa/myönnä).

Se että rakastelemaan ryhdyttäisiin rentoutumistarkoituksessa on mielisairas ajatus.

Otan osaa jos sulla on naisista noin huono kokemus. Me ollaan rakasteltu viikoittain  teinistä asti samalla logiikalla, eli nautittu toisistamme ja rentouduttu ennen nukkumaanmenoa. Parasta sielun ja unen lääkettä. 

Vierailija
6/7 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

norma

Kyllä minä Sinua mietin. Sinähän olet se nainen, joka kriittisillä kommenteillasi saat minut itseesi ihastumaan. 

Vierailija
7/7 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussittuna nukkuisit paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi