Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten pukeminen...

Vierailija
16.09.2008 |

Meneekö muilta ikä, terveys ja otsasuonet, kun puette lapsia hoitoon/kerhoon/eskariin.

Meillä on painajaismaisia nämä lähdöt. Eskarilainen pukee nykyään ihan kiltisti, mutta koko ajan häntäkin saa kehotella ja kamat purkautuu repusta moneen kertaaan jne.

Ja 4-vuotias on aivan mahdoton. Vaatteet, hampaidenpesu yms. Kaikki takkuaa.

Mikään ei tehoa. Ei valmistelut, ei huutaminen, ei hoputtaminen, ei palkinnot, ei tarrat.

Lopputulos on aina se, että olen ihan hikinen ja uupunut, kun olen saanut heidät päivän alkuun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun verran helpottaa, kun varoittaa lähdöstä etukäteen, esim. kymmenen minuutin päästä lähdetään (eihän neljävee tiedä vielä, mitä on kymmenen minuuttia, mutta tuntuu silti toimivan), ja jos keksii jonkun kivan asian, mitä lapsi odottaa. Pelkkä kerho ei riitä, vaan pitää olla jotain ekstraa. Vaikka että onkohan siellä pihamännyssä taas orava niin kuin eilen. Yleensä näistä huolimatta pukeminen takkuaa, ja usein on ihan suoraa huutoa ja pakottamista... :/

Vierailija
2/4 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun on tuollainen neiti, joka peilailee ja tarkistaa, että sukan raidat on varmasti pohjoiseen päin ja värit natsaa varmasti toisiinsa. Kyllä siinä mullakin otsasuonet pullistelee, kun alkaisi jo kiire olla. Ja älyttömintä on se, että vaikka aamu toisensa jälkeen herätän ipanan aikaisemmin tuon pukemisen hitauden taklia, kiire tulee silti. Mitenkähän tyttö ikinä ehtii kouluun aikanaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuminen on nopeutunut jonkin verran niistä kerroista...tuli nimittäin selväksi, että penskat pakataan autoon tiettyyn aikaan, vaatteilla tai ilman. Onneksi tuo oli mahdolista toteuttaa kesäaikaan :D

Vierailija
4/4 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pakkaan nytkin vielä autoon niin, että ulkovaatteet on penkillä mukana... Talvi pelottaa jo valmiiksi!

Ap