Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS:lla plussanneet!! Kysymys??

06.03.2007 |

Heips!

Onkohan kellään kokemusta seuraavanlaisesta eli pp14 testi nega, mutta pp16 plussa? Tämä tuntuu uskomattomalta, jos näin voi olla. Mulla tänään pp14 ja testasin tyylipuhtaan negan. Klinikalta kuitenkin neuvottiin vielä jatkamaan lääkitystä torstaihin saakka ja testaamaan uudelleen, koska vuotoa ei ole ollut. Tai ihan pikkasen ruskeaa tuhrua tänään aamulla, ei muuta. Mulla aiemmissa pas:ssa Luget esti aina vuodon kokonaan. En todellakaan jaksa enää uskoa, että tämä plussaksi muuttuisi. Mut pakko kai se on testailla viel torstai aamuna.

Kiitokset jo etukäteen, jos joku viitsii vastailla :)

Hansuliini

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen itse tällä hetkellä rv 16 ja meillä meni passin jälkeen testaus näin:

Klinikka antoi testauspäiväksi pp15 (laskettuna niin, että pas-päivä oli pp0). Hätähousuna testasin jo pp13, mutta tulos oli mielestäni nega, vaikka siinä oli kyllä aivan haamujenhaamujenhaamu. Tein uuden testin pp14 ja tulos oli selkeä plussa. Pp15 menin vielä klinikalle verikokeeseen, jossa hcg oli 722 eli normaali. Ihmetytti kovasti, miten keskiviikon testissä ei näkynyt selkeää plussaa (täytyihän hcg:n jo silloin olla selvästi koholla), mutta näin tosiaan meni. Luget lopetin pp15 klinikan ohjeiden mukaan (mulla oli vain luget käytössä). Vuotoa mulla ei kyllä tullut missään vaiheessa, ei edes tuhrua.

Onnea matkaan - jos ei nyt tärpännyt, niin toivottavasti seuraavalla kerralla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan